St Anton Nyår

Fanhed

Medlem
St Anton Nyår
Hej! Vi är 8 festglada som ska fira nyår i St Anton. 2 personer är i 50-års åldern och resterande är mellan 22-30. Vart ska äta nyårsmiddag? Gärna med skön, rolig stämning. Inget pristak. Tipsa Tipsa Tipsa!!

St Anton Nyår
Hej! Vi är 8 festglada som ska fira nyår i St Anton. 2 personer är i 50-års åldern och resterande är mellan 22-30. Vart ska äta nyårsmiddag? Gärna med skön, rolig stämning. Inget pristak. Tipsa Tipsa Tipsa!!
Beror ju på vad ni e ute efter men Endlich var mysigt. Drivs av ett skönt Danskt par med lite hemmahos känsla. Kan dock vara svårt att få bord

St Anton Nyår
Jag kan garantera, att de säljer sprit i Mooserwirth! Det går så: Först Sennhütte, sen Crazy Kangaroo, sen Mooserwirth, där flera öl och ännu mera schnapss, sen ner, ett par jägertee och gluhwein i Kathy`s bar (Square bar), och då är ni färdiga till Postkeller. Nästa (eftermid)dagen börjar med att leta efter, vart lämnade de era skidor.

St Anton Nyår
Tack, spännande. Jag kikar vidare på det. Är det bra stämning där?
Man måste laga sig i bra stämning, då finns det bra stämning överallt!

P.S. Om ni bor på östra sidan av byn, då Fanghouse i Nasserein är ett måste. Nuförtiden kan det vara svårt att hitta äkta gammaldags skidbums, men sådana brukar sitta där ännu.

Senast ändrad:
St Anton Nyår
Aaaa! Du frågade om något matställe! De känner jag inte. Från Spar ett par semlor med Leberkäse är min favorit. Vi skall igen till Anton veckan 9.

St Anton Nyår
Från Spar ett par semlor med Leberkäse
Aaaa! Du frågade om något matställe! De känner jag inte. Från Spar ett par semlor med Leberkäse är min favorit. Vi skall igen till Anton veckan 9.
Uppskattar alla tips! Vi är ett riktigt festgäng som älskar afterski! Vi blev lite besvikna på utbud av afterskiställen i Kitzbühl förra året 😅 Större förhoppningar om St Anton! 😍

St Anton Nyår
Anton kan ju aldrig bli samma som det var på Banhofs tid!
Ni som var där på det glada 80:talet vet vad jag menar.
När vi skällde ut Gunnar på Krazy , men likt förbannat var vi där dagen efter igen och allt var förllåtet.
Och det vändes Lp-skivor på Piccadilly.
Det var bättre förr. Hör vad jag säger jäkla snorungar 😉⛷️❤️

St Anton Nyår
Rodelalm ja, hur många kvällar var vi inte där uppe och åt Rösti och spelade (drack) gris.
Att inte fler skadade sig på dom rodelracen ner är ett under.
Men kul var det!

Tillbaka
Topp