Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej det gör jag inte , känns inte som att det skulle göra någon större skillnad heller, men vad vet jag.Har funderat på om man egentligen behöver göra detta? Står väldigt litet om detta på nätet. Läste nåt om att torka kanterna med citronbaserad rengöring. Hur gör ni?
Är det valla kvar så måste det ju försvinna på 0,1 sekund när man åker
Kan du inte testa att torka av kanterna på ena skidan och hoppa över det på andra när du har vallat, och sedan skriver du en rad här i tråden om hur skillnaden kändes….? Och hur många timmar eller dagar skillnaden höll i sig?Har funderat på om man egentligen behöver göra detta? Står väldigt litet om detta på nätet. Läste nåt om att torka kanterna med citronbaserad rengöring. Hur gör ni?
Håller med, ev. valla på kanterna ryker nog väldigt fort vid åkning!Nästan som vallan under själva belagen som försvinner på 0,2 sekunder...Eller på ett par timmars åkning. Jag har i princip slutat valla och börjat lära mig kantvård istället.