Jag har kört Freedom, Freeride och sedan förra säsongen 22Designs Bandit
Båda Rottefellas bindnigar har krånglat.
Freedom var det en plastdel inne i bindningen som gick sönder, men Rottefella skickade en ny. På Freeride så var det häldelen som krånglade, den sprätte upp i turläge. Även då...