[Film] Let's Fly Teaser

JagGillarSkidor

Aktiv medlem
[Film] Let's Fly Teaser
Min å jespers(jibbe) studsmatte teaser.. OBS!! filmat me 2 olika kameror, de e där för de e olika storlekar på bilderna, men vi ska se till att bara filma me en kamera till hela filmen.

Jesper:Grön T-shirt
Simon:Vit T-shirt

Musik:Terror Squad - Pass away

http://video.google.com/videoplay?docid=3363700395361754897

http://files.filefront.com//;7400092;/

la in den på 2 ställen, tippsar om filefront, mkt bättre kvalla. Men de e större bild på video google.

Edit: Kommentera gärna redigeringen!

EDIT2: skyddsnätet e bara me för att vi testade nya dubbelflippar!

Senast ändrad:
[Film] Let's Fly Teaser
gud så jävla dålig, alldeles för mycket ointressant skit och skyddsnät är nåt bara inte får använda i studsmattefilmer. det ser så jävla barnsligt ut.

[Film] Let's Fly Teaser
rasmusmilton sa:
Fina tricks men lite irriternande att man inte fick se landningarna ibland, ställde ni dom?:P
Det är ju det som är lite mening med trailers att man inte ska visa landningar för då blir man sugen på att se hela filmen....

Den var söt,Söt redigering och skuttning.

[Film] Let's Fly Teaser
aeriksson sa:
rasmusmilton sa:
Fina tricks men lite irriternande att man inte fick se landningarna ibland, ställde ni dom?:P
Det är ju det som är lite mening med trailers att man inte ska visa landningar för då blir man sugen på att se hela filmen....

tack=) kul att bli bra kommenterad av en som e grym på att göra studsmatte filmer:P=)

Senast ändrad:
[Film] Let's Fly Teaser
jag tycker att dom är galna sajmon, helt siiick, you're awesome at studsmatta haha sådär säger man inte men ;D iaf AWESOME, keep up the good woork :)

IDon'tLikePlayerh8ers 4 life fo' shizzl' :)

[Film] Let's Fly Teaser
aeriksson sa:
rasmusmilton sa:

haha, jag blir då inte mer sugen på att se hela filmen pga att jag inte fick se om dom landade på fötterna på studsmatta :)

[Film] Let's Fly Teaser
Deespin sa:
aeriksson sa:
rasmusmilton sa:

haha, jag blir då inte mer sugen på att se hela filmen pga att jag inte fick se om dom landade på fötterna på studsmatta :)
bara för att du inte sätter DJ på matta:P

[Film] Let's Fly Teaser
jepp^. Precis. Bara därför blir jag inte mer sugen på att se hela filmen

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp