pjäxan fastnar i biningen

wadberg

Ny medlem
pjäxan fastnar helt änkelt i biningen och jag måste ta en skruvmejsel och bryta bort pjäxan och päjxan heter HEAD EDGE 9 och salomon sth 12 bining det hände första gången föra året sitta dagen jag åkte på säsongen jag lämna in dom där jag köpte dom och en kille tog och flyta biningen och sa att det inte skulle hända i igen men nu när jag var till romme med skolan så hände det igen och jag undrar nu vad det kan va för fel om det är fel på pjäxan eller biningen

Fiberteknologi sa:
Sth bindningarna är kända för att inte tjuvlösa!
Ehhmm..kan man verkligen skriva så? För jag jag har en känsla av att både 12 och 14 varianten (inte driver dock) kan tjuva i tån eftersom det är en klenare tådel.
Låter märkligt att pjäxan fastnar. Låt en skitech kolla bindning och pjäxa så kan du nog få ett svar. Kanske kan va ngt med förspänningen som är fel eller att railen som häldelen glider på är sliten?

När du nu inte bemödar dig skriva ordentligt varför ska vi svara ordentligt?

Att vara dyslektiker är inget konstigt men det finns inga komman, punkter eller meningar i ditt inlägg. Stavning kan fixas med hjälp av datorn stavningskontroll för jag antar att du skrev det på en dator...

Tillbaka
Topp