Sälen 13/14

• Trådstartare Trådstartare Jk
  • Start datum Start datum

Jk

Medlem
Sälen 13/14
Hej!

Hade tänkt försöka fixa jobb uppe i sälen (lindvallen) till vintern och undrar om det är fler personer som går med samma tankar? Det blir min första säsong och tanken är att jag ska försöka mig på en säsong i Kanada/Österrike året därpå. Men nu är det som sagt Sälen som är i fokus.

Mvh

Sälen 13/14
Går (Gått*?) absolut med samma tankar! Sälen kan ju tyckas verka litet osv enligt många, men någonstans ska man ju börja. Ska hur som helst upp dit på rekryteringshelgen om någon vecka, taggad! :D
Hur har det gått för dig och jobbsökande? Blir det säsong?

Sälen 13/14
Ska upp nästa vecka till Sälen på intervju eller rekryteringshelg eller vad dom nu kallar det! Är riktigt taggad på att jobba i Sälen i vinter. Blir första säsongen i så fall!

Sälen 13/14
LillEkenV sa:
Latrala sa:
LillEkenV sa:
Hoppas verlkligen! :D
Själv sökte jag skidlärare, men samma tandådalen/hundfjället. Får la se om vi ses, haha. Får man fråga vilken dag du ska upp?
Skidlärare verkar riktigt gött faktiskt! Men inget för mig tyvärr! Den chansen finns nog :D
Ska upp nästa torsdag! :)
Meh det tror jag nog visst.. Vad som helst är egentligen bra tror jag :D baraattfåvaradär.
Jag åker också upp torsdag, ses då! Hahah.

Sälen 13/14
Skistar ringde precis och ville att jag skulle komma upp på intervju torsdag-fredag nästa vecka. Liftvärd fick det bli :)

Sälen 13/14
Jag fick också samtal igår och ska på intervju torsdag-fredag, liftvärd för Hundfjället/Tandådalen! :) åker antagligen buss från Göteborg (men är från Borås).

Har inte heller fått något mail än...

Sälen 13/14
amandabrorsson sa:
Dyker in i konversationen! Ska upp den 19-20, dvs. torsdag-fredag den a vecka. Drar upp med buss från Stockholm, någon annan som gör?
Det gör du verkligen rätt i! ;) ^^
Tar somsagt också bussen från Sthlm. Tc strax efter 06.00 lockar ju verkligen... X) Hahaha. (Men det äre värt!)
Vad har du sökt för något? :D :)

Sälen 13/14
dyker även jag in i tråden!
Ska också upp den 19-20 och åker från sthlm...så nu är det bara att leta reda på regnkläder...:)

Sälen 13/14
Även jag dyker upp i denna tråd! Dom ringde mig i tisdags och bad mig komma ner till rekryteringsdagarna som liftvärd i lindvallen/högfjället. Kommer köra bil från Piteå så det lär väl ta några timmar:)

Sälen 13/14
Ringde de från vanliga mobilnummer när de ringde till er eller från fasta nummer som börjar med riktnummer 0280?
Har missat samtal från mobilnummer nämligen och funderade om det var skistar...

Sälen 13/14
Ackelman sa:
Ringde de från vanliga mobilnummer när de ringde till er eller från fasta nummer som börjar med riktnummer 0280?
För mig ringde de från ett fast nummer med 0280.

Sälen 13/14
Celleric sa:
Ackelman sa:
Mig ringde dom från ett mobilnummer. Testa bara söka på Eniro annars? Hände samma sak för mig nämligen, -missat samtal-googla-skistar-ringde upp! ^^

Senast ändrad:
Sälen 13/14
Latrala sa:
Celleric sa:
Ackelman sa:
Mig ringde dom från ett mobilnummer. Testa bara söka på Eniro annars? Hände samma sak för mig nämligen, -missat samtal-googla-skistar-ringde upp! ^^
Fick mail nu med att jag inte hade gått vidare till intervju :/
Tyckte väl att det började bli lite sent för att bli kallad till intervjuhelgen nästa helg..

Sälen 13/14
Jag är väldigt nervös men man får väl se det som en positiv grej:). Skulle ändå kännas väldigt surt att bränna ner 85 mil och sedan veta att man inte får jobbet, men allt är ju en chansning. Någon som vet hur många som dom anställer på ett ungefär?

Senast ändrad:

Snödjup

Tillbaka
Topp