Jag har sökt servitör och diskare på experium och ska upp tor/freemiliam sa:Någon mer här som möjligtvis sökt Experium?![]()
Vad kul! Jag också!Viken92 sa:Jag har sökt servitör och diskare på experium och ska upp tor/freemiliam sa:Någon mer här som möjligtvis sökt Experium?![]()
![]()
Soooft:D jobbat som servitör eller diskare innan eller?:Demiliam sa:Vad kul! Jag också!Viken92 sa:Jag har sökt servitör och diskare på experium och ska upp tor/freemiliam sa:Någon mer här som möjligtvis sökt Experium?![]()
![]()
Jag åker däremot upp lör-sön![]()
Jag har ca 2 års erfarenhet av servering sen tidigare! Du också?Viken92 sa:Soooft:D jobbat som servitör eller diskare innan eller?:Demiliam sa:Vad kul! Jag också!Viken92 sa:Jag har sökt servitör och diskare på experium och ska upp tor/fre![]()
Samma här ca 2 år med serveringemiliam sa:Jag har ca 2 års erfarenhet av servering sen tidigare! Du också?Viken92 sa:Soooft:D jobbat som servitör eller diskare innan eller?:Demiliam sa:Vad kul! Jag också!
![]()
Då ska du se att de kommer gå utmärkt!!Viken92 sa:Samma här ca 2 år med serveringemiliam sa:Jag har ca 2 års erfarenhet av servering sen tidigare! Du också?Viken92 sa:Soooft:D jobbat som servitör eller diskare innan eller?:D![]()
dock jobbat inom hotell och restaurang i 6 år
![]()
Det gör det säkert för oss bådaemiliam sa:Då ska du se att de kommer gå utmärkt!!Viken92 sa:Samma här ca 2 år med serveringemiliam sa:Jag har ca 2 års erfarenhet av servering sen tidigare! Du också?![]()
dock jobbat inom hotell och restaurang i 6 år
![]()
![]()
Vilken dag ska du upp på intervju?adde-fox sa:Dyker in jag med i tråden!!![]()
Har sökt liftvärd Tandådalen/Hundfjället och ska på intervju, Vad har ni skrivit som minne från en fjällsemester? Ska man skriva om hela semestern eller ska man skriva om något speciellt som hände under semestern? haha hakar upp mig på småsaker jag vet men de kan vara för att jag är nervös, SES där!!![]()
Har du ett barndomsminne från fjällen så kan ju de vara något att berätta om, är de något som hände när du var liten och du fortfarande kommer ihåg de så är de ju absolut intressant att lyssna påadde-fox sa:Jag ska upp torsdag - fredag, alltså imorn heheDudå? Jaa, ganska svår fråga de där haha
Kul! Jag medAndreaaass sa:Jag ska upp torsdag - fredag, alltså imorn heheDudå? Jaa, ganska svår fråga de där haha
Vad har du sökt och vart åker du ifrån?Rubbebubbe sa:Kul! Jag medAndreaaass sa:Jag ska upp torsdag - fredag, alltså imorn heheDudå? Jaa, ganska svår fråga de där haha
![]()
Samma som du, liftvärd - Hund/tandå :DAndreaaass sa:Vad har du sökt och vart åker du ifrån?Rubbebubbe sa:Kul! Jag medAndreaaass sa:Jag ska upp torsdag - fredag, alltså imorn heheDudå? Jaa, ganska svår fråga de där haha
![]()
![]()
Vart åker du ifrån?Andreaaass sa:Härligt!![]()
jaja, okejAndreaaass sa:Egen bil från Mora![]()
Haha! sant, sant!Andreaaass sa:Samma här, vet ju aldrig vad man behöverhehe
Jag ska upp lördag-söndag, åker däremot bil från Enköping. Vad har du sökt?Jsjogestam sa:Hallon å blåbär!
Hoppar in lite snyggt här i trådenVilka här ska upp på intervju å annat skoj nu på lördag-söndag?
Själv åker jag buss från göteborg, any one else? :D
Vart ska ni jobba och med vad?mansnilsson sa:Hoppar även in i tråden. Jag och en polare åker upp i december och börjar jobba. Åker från Ystad-Skåne.
någon annan?![]()
Okej härligt! Har du någon du ska samåka med då eller åker du själv?emiliam sa:Jag ska upp lördag-söndag, åker däremot bil från Enköping. Vad har du sökt?Jsjogestam sa:Hallon å blåbär!
Hoppar in lite snyggt här i trådenVilka här ska upp på intervju å annat skoj nu på lördag-söndag?
Själv åker jag buss från göteborg, any one else? :D![]()
Jag åker själv faktiskt, så om någon här vill bli upphämtad på vägen hojta till!Jsjogestam sa:Okej härligt! Har du någon du ska samåka med då eller åker du själv?emiliam sa:Jag ska upp lördag-söndag, åker däremot bil från Enköping. Vad har du sökt?Jsjogestam sa:Hallon å blåbär!
Själv åker jag buss från göteborg, any one else? :D![]()
Jag har sökt liftvärd, sj?
![]()
Okej, sweet! Hade de vart nära mig hade jag åkt med men de är de tyvärr inte:/ Tänkte kört själv med men min bil paja ju lagom gått i kopplingen för ett tag sen så den är under reperation .. Aha de låter inte helt fel ju, vad ska du görA DÅ?emiliam sa:Jag åker själv faktiskt, så om någon här vill bli upphämtad på vägen hojta till!Jsjogestam sa:Okej härligt! Har du någon du ska samåka med då eller åker du själv?emiliam sa:Jag ska upp lördag-söndag, åker däremot bil från Enköping. Vad har du sökt?![]()
Jag har sökt liftvärd, sj?
![]()
![]()
Jag har sökt experium
Kan tänka mig att de är rätt skönt att ta egen bil men som sagt, roligare om man hade åkt med någonJsjogestam sa:Okej, sweet! Hade de vart nära mig hade jag åkt med men de är de tyvärr inte:/ Tänkte kört själv med men min bil paja ju lagom gått i kopplingen för ett tag sen så den är under reperation .. Aha de låter inte helt fel ju, vad ska du görA DÅ?emiliam sa:Jag åker själv faktiskt, så om någon här vill bli upphämtad på vägen hojta till!Jsjogestam sa:Okej härligt! Har du någon du ska samåka med då eller åker du själv?Jag har sökt liftvärd, sj?
![]()
![]()
Jag har sökt experium