Sälen 13/14

• Trådstartare Trådstartare Jk
  • Start datum Start datum
Sälen 13/14
Hoppar in i tråden!
Jag har blivit kallad tor-fre, sökt som längdskidlärare. Någon mer här som sökt det? :D

Senast ändrad:
Sälen 13/14
Vad roligt 0lindfors, jag har också sökt längdskidlärare och ska upp tor-fre. Konkurrens! ;) Nä, det finns nog plats för oss båda :) Men tjänsten verkar riktig skoj!

Sälen 13/14
Dyker in jag med i tråden!! :)

Har sökt liftvärd Tandådalen/Hundfjället och ska på intervju, Vad har ni skrivit som minne från en fjällsemester? Ska man skriva om hela semestern eller ska man skriva om något speciellt som hände under semestern? haha hakar upp mig på småsaker jag vet men de kan vara för att jag är nervös, SES där!! :)

Sälen 13/14
adde-fox sa:
Dyker in jag med i tråden!! :)

Har sökt liftvärd Tandådalen/Hundfjället och ska på intervju, Vad har ni skrivit som minne från en fjällsemester? Ska man skriva om hela semestern eller ska man skriva om något speciellt som hände under semestern? haha hakar upp mig på småsaker jag vet men de kan vara för att jag är nervös, SES där!! :)
Vilken dag ska du upp på intervju?
Jag håller helt med dig, har också hakat upp mig på den där! :)

Sälen 13/14
Jag ska upp torsdag - fredag, alltså imorn hehe :) Dudå? Jaa, ganska svår fråga de där haha

Sälen 13/14
adde-fox sa:
Jag ska upp torsdag - fredag, alltså imorn hehe :) Dudå? Jaa, ganska svår fråga de där haha
Har du ett barndomsminne från fjällen så kan ju de vara något att berätta om, är de något som hände när du var liten och du fortfarande kommer ihåg de så är de ju absolut intressant att lyssna på :) jag ska upp lördag-söndag!

Sälen 13/14
Måste fråga - Har någon en idyllisk packlista utöver dom nödvändigheter som fanns att ta del av i inbjudan? #förvirradochenaningstressad Tack på förhand! :)

Sälen 13/14
Kan väl skriva de jag packat haha :)
skistars Packlista:
• Sängkläder (lakan, påslakan)
• Handduk
• Regnkläder och varma kläder.
• Kängor eller stövlar
• Badkläder

Skor,
"Vanliga kläder" , tröja, jeans, t-T-shirt, skjorta mm
Tandborste, tandkräm, schampo
"portfoliot"

Nått mer? haha :)

Sälen 13/14
Hallon å blåbär!
Hoppar in lite snyggt här i tråden ;) Vilka här ska upp på intervju å annat skoj nu på lördag-söndag?
Själv åker jag buss från göteborg, any one else? :D

Sälen 13/14
Jsjogestam sa:
Hallon å blåbär!
Hoppar in lite snyggt här i tråden ;) Vilka här ska upp på intervju å annat skoj nu på lördag-söndag?
Jag ska upp lördag-söndag, åker däremot bil från Enköping. Vad har du sökt? :)

Sälen 13/14
emiliam sa:
Jsjogestam sa:
Hallon å blåbär!
Okej härligt! Har du någon du ska samåka med då eller åker du själv?:) Jag har sökt liftvärd, sj? :)

Sälen 13/14
Jsjogestam sa:
emiliam sa:
Jsjogestam sa:
Hallon å blåbär!
Okej härligt! Har du någon du ska samåka med då eller åker du själv?:) Jag har sökt liftvärd, sj? :)
Jag åker själv faktiskt, så om någon här vill bli upphämtad på vägen hojta till! :)
Jag har sökt experium

Sälen 13/14
emiliam sa:
Jsjogestam sa:
emiliam sa:
Jag åker själv faktiskt, så om någon här vill bli upphämtad på vägen hojta till! :)
Jag har sökt experium
Okej, sweet! Hade de vart nära mig hade jag åkt med men de är de tyvärr inte:/ Tänkte kört själv med men min bil paja ju lagom gått i kopplingen för ett tag sen så den är under reperation .. Aha de låter inte helt fel ju, vad ska du görA DÅ?

Sälen 13/14
Jsjogestam sa:
emiliam sa:
Jsjogestam sa:
Jag har sökt experium
Okej, sweet! Hade de vart nära mig hade jag åkt med men de är de tyvärr inte:/ Tänkte kört själv med men min bil paja ju lagom gått i kopplingen för ett tag sen så den är under reperation .. Aha de låter inte helt fel ju, vad ska du görA DÅ?
Kan tänka mig att de är rätt skönt att ta egen bil men som sagt, roligare om man hade åkt med någon :)
Sökt servitris :)

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp