Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Opinion är lockande och ser bra ut till på köpet, men läst att många tycker att de är får hårda, även när de väger 15+ kg mer än mig, vilket fick mig att fundera på vad man egentligen ska ha.Tottek sa:Såg att det finns salomon qst 118 till salu och även nå atomic bent chetler 120 och sist och även minst extrem opinion 118 här på freeride :D alla 3 är super kandidater![]()
Aha jag har bara hört tvärtom ^^ men bent chetler ska inte va hårda!xevz sa:Opinion är lockande och ser bra ut till på köpet, men läst att många tycker att de är får hårda, även när de väger 15+ kg mer än mig, vilket fick mig att fundera på vad man egentligen ska ha.Tottek sa:Såg att det finns salomon qst 118 till salu och även nå atomic bent chetler 120 och sist och även minst extrem opinion 118 här på freeride :D alla 3 är super kandidater![]()
![]()
xevz sa:Hej,
Vad ska man åka på om man är 175 cm lång och 60 kg tung? Åker "till vardags" ett par Völkl Bridge 179 cm långa, men ska till Japan i januari, så 95 mm midja känns lite smalt.
Tack på förhand!
Mikael
Detta kanske kan vara någotxevz sa:Jo, planen är väl att försöka hitta något begagnat eller nedsatt pris och sen avyttra när jag kommer hem, då jag inte åker 100% puder i vanliga fall.![]()