Opinion är lockande och ser bra ut till på köpet, men läst att många tycker att de är får hårda, även när de väger 15+ kg mer än mig, vilket fick mig att fundera på vad man egentligen ska ha.Tottek sa:Såg att det finns salomon qst 118 till salu och även nå atomic bent chetler 120 och sist och även minst extrem opinion 118 här på freeride :D alla 3 är super kandidater![]()
Aha jag har bara hört tvärtom ^^ men bent chetler ska inte va hårda!xevz sa:Opinion är lockande och ser bra ut till på köpet, men läst att många tycker att de är får hårda, även när de väger 15+ kg mer än mig, vilket fick mig att fundera på vad man egentligen ska ha.Tottek sa:Såg att det finns salomon qst 118 till salu och även nå atomic bent chetler 120 och sist och även minst extrem opinion 118 här på freeride :D alla 3 är super kandidater![]()
![]()
xevz sa:Hej,
Vad ska man åka på om man är 175 cm lång och 60 kg tung? Åker "till vardags" ett par Völkl Bridge 179 cm långa, men ska till Japan i januari, så 95 mm midja känns lite smalt.
Tack på förhand!
Mikael
Detta kanske kan vara någotxevz sa:Jo, planen är väl att försöka hitta något begagnat eller nedsatt pris och sen avyttra när jag kommer hem, då jag inte åker 100% puder i vanliga fall.![]()