SethP
Medlem
Off-pist i Tandåd./Hundfjället?
Jag ska upp till Sälen rätt snart och nu undrar jag om det finns någon vänlig själ som kan tipsa om vilka ställen som kan vara lämpliga att "prova på" lite off-pist. Jag hittade en gammal tråd -> http://www.freeride.nu/forum/thread.php?t=2642 men den gav inte mycket, och så finns det ju området brevid Väggen. Jag tror dock inte att Väggen-området är riktigt för mig (ännu!), men det bör ju finnas några andra ställen, väl? Eller är jag helt ute och åker velociped här?? Jag vet; Sälen är inte direkt känt för sina enorma berg och omfattande off-pistmöjligheter...
Jag hoppas på riktigt fint, omfattande och kallt snöfall, så att man i alla fall kan prova på.
Edit: Jag tog bort förfrågan om Trysil-offpist (det fanns mer under Skidorter nu), men vet du fler ställen så tipsa gärna...
mvh Seth...
Jag hoppas på riktigt fint, omfattande och kallt snöfall, så att man i alla fall kan prova på.
Edit: Jag tog bort förfrågan om Trysil-offpist (det fanns mer under Skidorter nu), men vet du fler ställen så tipsa gärna...
mvh Seth...