Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
eftersom jag är bäst (ingen vidare debatt behövs efter det här) så kan jag meddela folkmassorna om att det är en flatspin 360 följt av en flatspin 540. flatspin 900 är fel att kalla det, eftersom den går off-axis två gånger till skillnad från en flat 9:a som bara gör det en gång.
Det kan ju fan inte va en dubbel flatspin 900... för de måste ju bli flatspin 9 följt av en flatspin 9... cangaroo e ju flatspin 3 följt av flatspin 5...
det är dubble flatspinn 900 lär er för två stycken dubble flatspin är 720 och sen lägger man på med i 180 på slutet och sen plussar man på som på adition och då blir det 900.
det finns också bara flatspinn 900 som ni snackar om och det är en flat och och 360 på slutet. Om ni kollar ¨på joi så gör han två flat och 180 på slutet så kommer det stämma.
Och han är den endå som inte bara kan det finns många fler här runt sverige och världen som kan det.De var en kille som la upp det på rapidshare men jag vet inte om det finns kvar så höll dom på göra Kangarooflip som ni har sett lr dom som inte har sett den filmen.
prata med jacob w så han kanske kan berätta lite mer infromation om en kangarooflip.Mvh Jonas.
spela stor roll..alla vet hur det ser ut och att det heter Kangarooflip. så varför diskutera om det är dubbel faltspin 900, flatspin 3 följt av flatsin 5.
Flatspin 3 förljt av flatspin 5 tycker jag e rätt eftersom att det är de han gör. men man kan väl även kalla det för faltspin 900!