Cangarouflip

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Cangarouflip
de e juh same shit eftersom en flatspin är en corkad lincolnloop med 180 alltså är en flatspin en flatspin 360 och då blir det double flatspin 900

Cangarouflip
ja vill se jacob wester göra det o lägga upp de på tricktips!

Cangarouflip
eftersom jag är bäst (ingen vidare debatt behövs efter det här) så kan jag meddela folkmassorna om att det är en flatspin 360 följt av en flatspin 540. flatspin 900 är fel att kalla det, eftersom den går off-axis två gånger till skillnad från en flat 9:a som bara gör det en gång.

Senast ändrad:
Cangarouflip
En dubbelflatspin 900! Jon sa själv att det var det så efter som att han har kommit på tricket Kangarooflip så får väll han bestämma!

Cangarouflip
Det kan ju fan inte va en dubbel flatspin 900... för de måste ju bli flatspin 9 följt av en flatspin 9... cangaroo e ju flatspin 3 följt av flatspin 5...

Cangarouflip
JO, det var så jag menade, flatspin 3 to flatspin 5 = dubbel flatspin 9 aja, skitsamma

Cangarouflip
de är väl en flatspin sen en flatspin 5. inte 3 flatspin, för gör man bara en flatspin säger är det bara en flatspin alltså i flatspin 3

resultat = flatspin 900

Cangarouflip
det är en dubbel flatspin 900 eller en dubbel flatspin men en 180 i slutet så det e bara att testa ingen fara ;)

Cangarouflip
Hva med en dobbel rodeo 540 da, ser litt ut som d er en slags dobell lincoln loop 180, altså da blir d e dobbel rodeo 540

Cangarouflip
Det e en dubbel Flatspin 900. Alla som säger nåt annat har fel...
han gör en 360 på varje flatspin+ 180 på slutet!

Cangarouflip
snälla kan ni inte vara lite mera insnöade?

dubbel bakåtvolt grabar med vänsterhanden på skidan precis bakom höger pjäxa, avslutar med en 180i

Cangarouflip
det är dubble flatspinn 900 lär er för två stycken dubble flatspin är 720 och sen lägger man på med i 180 på slutet och sen plussar man på som på adition och då blir det 900.
det finns också bara flatspinn 900 som ni snackar om och det är en flat och och 360 på slutet. Om ni kollar ¨på joi så gör han två flat och 180 på slutet så kommer det stämma.
Och han är den endå som inte bara kan det finns många fler här runt sverige och världen som kan det.De var en kille som la upp det på rapidshare men jag vet inte om det finns kvar så höll dom på göra Kangarooflip som ni har sett lr dom som inte har sett den filmen.
prata med jacob w så han kanske kan berätta lite mer infromation om en kangarooflip.Mvh Jonas.

Cangarouflip
det är en lincon som man fortsätter rotationen på med en rodeo! typ en dubbel lincon 180:P

sen stavas det kangaroo flip!

Cangarouflip
jeppenator, jag håller med dig. jag tycker kangaroon ser ut som sen dubbel lincon 180

Cangarouflip
spela stor roll..alla vet hur det ser ut och att det heter Kangarooflip. så varför diskutera om det är dubbel faltspin 900, flatspin 3 följt av flatsin 5.

Flatspin 3 förljt av flatspin 5 tycker jag e rätt eftersom att det är de han gör. men man kan väl även kalla det för faltspin 900!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp