Nya skidor! 07....

Nya skidor! 07....
FU. såg ni rossingnols playboy skida. SKULLE tycka det var svår ATT ÅKA MED RIBBA:P

Nya skidor! 07....
Jag tyckte ninthwards skidor var urtjusiga. De röda. men tyvärr får man inte reda på bredd å längd men just designen var urhärlig iallafall

Nya skidor! 07....
Jag såg Karlström i vintras i åre och då åkte han på sådana jeans skidor... skit coola.. men tror inte det blir så bra när man massproducerar sådant.

Senast ändrad:
Nya skidor! 07....
Ser att mina Salomon Thruster finns med på bilderna ;)
Hoppas dom inte kommer säljas i Sverige så man blir hyffsat ensam om dom även om jag troligen inte kommer åka skidor så mycket i Sverige nästa säsong ;>

Senast ändrad:
Nya skidor! 07....
Det var överlag snygga skidor. Alla kör ju typ med mönster på båda skidorna som sitter ihop ( hoppas ni fattar). Gillade inte Seth vicous och mantran tyckte inte det var snygga med rött.
Vad ska ni köpa för skis till nästa säsong då??
Funderar på nån dynastar fast är inte säker :D

Nya skidor! 07....
Fiddish, jag tror du köpte fel skidor om du vill vara originell... Hansson i åre körde ju Thruster som deras hyr-jibbskida. Kanske ska köpa lite mer avancerade lagg om man vill vara unik?

Själv så är jag ruggigt sugen på någon nätt jibbskida från USA, typ Armada, Line eller 4frnt.

Nya skidor! 07....
Jag har också funderat på nån lite ovanligare skida som dom carled sa men vart får man tag på dem.Vet att dom har 4ftnt på conrad. Undrar också hur dom funkar utanför parken .....

Nya skidor! 07....
fick ett kort litet tillfälle att prata med niclas karlström, han sa att han höll på att försöka hitta några återförsäljare för 4frnt här i europa.

Nya skidor! 07....
jag e sugen på Dynastar legend XXL Pro, någon som har någon aning om vilka/vilken längd den kommer komma i?
när man läst runt så ser det ut som att den bara kommer i 192, stämmer detta?

Nya skidor! 07....
attans blåbär, ser inte ut att komma i mer än en storlek.. 194 e lite för mkt för mig som är ca 178..

kanske får satsa på ett par legend pro rider, 97 i midja (lite mer anpassat för svenska berg) och finns i den eminenta längden 186.. Får se vad min säljare säger till nästa säsong..

Senast ändrad:
Nya skidor! 07....
ååh det e så svårt å köpa nya skidor..
Måste nog prova både en mantra och en legend pro nästa säsong så man får se.. fast skulle behöva beställa legenden tidigt så det blir problematiskt..
ska man chansa å beställa en legend pro rider i 186, är 178 lång runt 70 kg.. åkt skidor ett antal år.. blir allt mellan 25 och 50-60 skiddagar/år... åker så kraftfullt jag orkar..
Nån som har nått vettigt å säga?

Nya skidor! 07....
osssajoma va snygga k2 nya är, men rossingnol scratch playboy skida var ju också skitsnygg! hoppas den kommer i ca 159cm för då blir jag glad :)

Nya skidor! 07....
någon som vet var bohemeskidorna kommer gå att få tag på?

och vad dom kommer kosta.

kanske ett alternativ till hendryx?

Tillbaka
Topp