Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag är ganska säker på att Hendryx byggt ett par riktiga monster till en gigantisk bergs guid.Diddde sa:Hej!!
Jag är två meter o väger 100 pannor och som ni förstår så är det flesta lagg för korta o mjuka för mig. Har någon tips på bra breda puderskidor till en på 0,1 ton?
Hoho!!! Ursäkta? Ekar det här inne? Det såg nästan ut som du klistrat in Lima-ko's svar och lagt till supermojon.dallan sa:Förra årets supermojo i längsta längd om du hittar, Stormrider DP, B4 Squad från ross, Legend Pro XXL.
Något i den stilen.
Orkade inte läsa allas svar :DJockeSki sa:Hoho!!! Ursäkta? Ekar det här inne? Det såg nästan ut som du klistrat in Lima-ko's svar och lagt till supermojon.dallan sa:Förra årets supermojo i längsta längd om du hittar, Stormrider DP, B4 Squad från ross, Legend Pro XXL.
Något i den stilen.
Right to.Carled sa:Jag skulle vilja klara upp en sak, den Rossignolskida som alla pratar om med måtten 130-104-117 och radie 36,9m är inte B-Squad, det är B-Squad Pro... Vanliga Squaden är desto beskedligare!
Broman: Trodde du älskade hårda lagg???? Förvirrad........Broman sa:Stormraidern är inte så hård men är riktigt vridstyv,då är nog extrems bigg chef ett bättre val!!
Men varför måste laggen vara stenhårda??
Håller med både riber och övriga förslag här i tråden. Om det är en allround offpistskida du är ute efter. Förrutom K2 Seth, visserligen en vridstyv skida, men knappast hård och kommer nog flexa igenom lite väl mycket när du pushar den. Sumon är inte heller den direkt hård och är mer en skida gjord att köra i mjukt underlag med.riber sa:jag har ett par big daddy att sälja, dom passar nog dej perfekt
Avancerat BS Hasse. En total vanföreställning, flex spelar en jäkla roll även i puder. En för mjuk skida på en tung åkare kommer knappast att bete sig speciellt stabilt och säkert. Åkaren kommer också att "trycka igenom" den alldeles för enkelt vilket innebär att man tappar fart ur svängen. Och hur kul är det dessutom med spetsar som fladdrar så fort det börjar att gå undan lite? En bred, styv skida med ordentlig rocker och något mjukare spets är det bästa enligt mig för en tung åkare.Hasse sa:Och i puder så behöver man inte ha någon styv skida så då kan man ta vilken puder skida som helst som finns i rätt längd..