Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
det är oakley jag undrar över inte fjällräven...Noamaan sa:jag kör med en flufffluff fjällräven det funkar skit bra!
jag hoppas för din skull att du inte är seriös.Noamaan sa:jag kör med en flufffluff fjällräven det funkar skit bra!
Han är nog jäkligt seriös, hjälper det att jag säger att han är från Bromma?Fluffsurfarn sa:jag hoppas för din skull att du inte är seriös.Noamaan sa:jag kör med en flufffluff fjällräven det funkar skit bra!
hahaha den här kvällen börjar bra:DBigAir sa:Han är nog jäkligt seriös, hjälper det att jag säger att han är från Bromma?Fluffsurfarn sa:jag hoppas för din skull att du inte är seriös.Noamaan sa:jag kör med en flufffluff fjällräven det funkar skit bra!
Kanske det bara var ett tappert försök att få skryta av sig lite, men back to topic.
Det ska nog funka alldeles utmärkt, kan bli lite klumpigt om den är för lång men Tanner Hall hade den under förra X-games tror jag..
Peace!
Har du nått emot såna som e från bromma???BigAir sa:Han är nog jäkligt seriös, hjälper det att jag säger att han är från Bromma?Fluffsurfarn sa:jag hoppas för din skull att du inte är seriös.Noamaan sa:jag kör med en flufffluff fjällräven det funkar skit bra!
Kanske det bara var ett tappert försök att få skryta av sig lite, men back to topic.
Det ska nog funka alldeles utmärkt, kan bli lite klumpigt om den är för lång men Tanner Hall hade den under förra X-games tror jag..
Peace!