Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Självklart måste de släppa när de behövs... jag vill ju inte bryta benen. Har inga större problem med knäna men inte den starkaste i dem heller..:/Lima-ko sa:Vill du någonsin att de ska släppa?
Har du problem med knäna?
Nej det är sant att man ska eftersträva det... men som de flesta har sagt så får jag prova mig fram...HultEM sa:ska man inte eftersträva att hamna i mitten på bindningens skala? t.ex. om du har 9-15 så skall du försöka ligga på 12? (dock så får man ju tänka på att 1 DIN = ~10 Kg).
vet att det kanske lät väldigt konstigt men menade generellt, och absolut inte att du skall ligga och köra på 13.
Tror faktiskt lite som du ang. bindnigsval...Carled sa:Är det bara jag som hajjar till när någon köper ett par P18 och inte vet ung. vad som är ett passande DIN-värde? Lite väl mycket köpa grejer bara för att det är bra utan att ens behöva det... Jag tror nog att du hade klarat dig på ett par 14-dinare, men det är upp till dig!
Jag som är kortare men väger några kilo till, och därför antagligen lite mer muskel, hade nog satt dem på 11.
Har justerat många p 18, få av dem har haft en vettig förspänning!Signelinho sa:^inte särskilt?!