[FILM] Destiny - liten teaser

ST90

Medlem
På det väldigt sköra materialet vi har fått ihop hittills så har jag knepat ihop en liten (ja, liten) teaser på liten mindre än en minut. Materialet är väl inget höjdar material, inte heller dåligt enligt min åsikt, kanske lite enformigt bara, men förhoppningsvis så kommer filmen att hålla högre standard och mer variation. Yes yes, bara välja youtube eller lite högre kvalité.
Youtube tar väl lite tid att bli "aktiverad" eller vad man ska säga, så håll tillgodo med wmv filen tills vidare.

*edit, alla åkare som kommer att medverka i filmen finns tyvärr inte med i teasern men det kan ju inte hjälpas.

http://www.cougah-designs.se/destiny-teaser.wmv

Musik: Kymani Marley - Warriors

Senast ändrad:
läs lite så...som jag sa så är youtube inte riktigt klart än, "Uploaded (processing, please wait)". så ni får ladda ner wmv filen om ni vill titta.

Senast ändrad:
gött bra:D hade görna sett lite mer =) mums vill se hela:D

Fin Film.. men lite väl korta klipp.. försök å inte få de hela så stressigt.. kändes som om allt bara flöt ihop:S men fin teaser! ska bli kul å se hela filmen

jeppenator sa:
Fin Film.. men lite väl korta klipp.. försök å inte få de hela så stressigt.. kändes som om allt bara flöt ihop:S men fin teaser! ska bli kul å se hela filmen
tänk på att det bara är en trailer, JAG tycker iaf att det är bättre med korta klipp i trailers eftersom då hinner man få med mer utan att behöva göra den 10 min lång :)

fin trailer :)

Deespin sa:
jeppenator sa:
tänk på att det bara är en trailer, JAG tycker iaf att det är bättre med korta klipp i trailers eftersom då hinner man få med mer utan att behöva göra den 10 min lång :)

fin trailer :)
ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD ORD^^

Fett najs film, schyssta tricks. Funderar på att åka till Klinten i helgen..

gurra lund... visst man ska ha kul.... man man kan juh försöka utvecklas iaf.... som jag aldrig sett dig ens försöka göra men men ....

GRYM TRAILER du e fan sjuk på å göra film sebbe !!!!!! =D=D=D
fan... tycker alla åkare i klinten borde göra en fetingfilm? =D=D
så slipper vi alla småfilmer på typ 10 min =) =D=D

När det är en trailer så är det ju meningen att man ska visa saker som får folk att vilja se det utan att visa för mkt :) Tex så kan man visa hur någon åker in mot en rail och sen tona bort klippet så man inte ser kvadden, men hör hur alla skriker typ. Då vill man se resten :D

Trailern var väl helt okej tycker jag!

lahhTi sa:
gurra lund... visst man ska ha kul.... man man kan juh försöka utvecklas iaf.... som jag aldrig sett dig ens försöka göra men men ....

GRYM TRAILER du e fan sjuk på å göra film sebbe !!!!!! =D=D=D
fan... tycker alla åkare i klinten borde göra en fetingfilm? =D=D
så slipper vi alla småfilmer på typ 10 min =) =D=D
hoppas vi får ihop en film lahhti .. :)

Tillbaka
Topp