dom är inte feta, dom är ju bara fettiga?miniPolka sa:sennheisers svarata dj hörlurar fins ett par för 1.2k och ett par för 300 å dom för 300 är sjukt bra / sköna
Så Skid/brädåkare får sina egna hörlursmodeller nu? Ja herrejävlar...Doog sa:skullcandy nine Terje Haakonsen promodel, tycker dom är väldigt bra.
Kommer väll snart, ryktena säger att Jon joinat Team Colgate. Jon Olsson-tandborstar åt folket!!Nojlas sa:Så Skid/brädåkare får sina egna hörlursmodeller nu? Ja herrejävlar...Doog sa:skullcandy nine Terje Haakonsen promodel, tycker dom är väldigt bra.
Då är det kanske en tidsfråga innan jag kan köpa den nya Jon Olsson-tandborsten?
har ett par sånna tkr dom är skit dåliga:S fett överskattade. köp sony luraryahman sa:jag har ett par skullcandy T1 helvita, dom e feta
Kan inte mer än hålla med, blir svårt att hitta bättre lurar för det priset enligt mig.a_ahlnas sa:koss porta pro är lätt överlägsna.. säger inge annat.
det är fett!!stoffe_H sa:jag har ett par hörlurar som jag smetat in med ganska fet olja sen stekte jag bacon och hällde fettet över hörlurana.. Dom e feta!
det beror väl alldeles på vilka skullcandylurar du har och jämnför med !HannesK sa:skullcandy har sjukt dåligt ljud! Jämförde skullcandy med ett par från teknikmagasinet. Dom sistnämnda var sjukt mycket bättre. man får fram mycket högre ljud och mer bas. även det skarpa ljudet var bättre i teknikmagasinets hörlurar.