jeppenator
Aktiv medlem
Railjam På Stortorget I Örebro 11/9 17:00
Nu på tisdag kväll klockan 17:00 på stortorget i örebro kommer det köras en session för alla er skidsugna!
Jag och Zaki hörde oss för me dohär 2 sköna snubbaran:
Filleforfan och Jacobgus och dom va sugna på å köra sitt egna railjam! de har ordnat de grymt så ni som har möjlighet att ta er dit GÖR DET!
än sålänge har de vart 2 stop på denna lilla "Roadtrip"
Orsa 1/9 och Karlstad 8/9 båda har vart sjuukt sköna sessions där åkarna lärt sig nya trick. umgåtts och haft jävligt roligt tillsammans!
jag vill att alla ska få denhär möjligheten att ha lika roligt som jag själv haft så därför styr jag upp detta med Zaki!
alltså på stortorget i centrala örebro är vart det kommer köras! så var där klockan 17:oo
Alltså kommer Zaki Khan med praktikanten Jocke kommer från Redbull och finns på plats för att Spela sjysst musik och förgylla stämningen för er alla deltagare.
alla som är är med bjuds också på käk och Redbull
priser för dom som kört bäst kommer självklart också finnas på plats!
Det hela drar igång runt 19:00 på kvällen
och fortsätter så långt in på natten ni bara orkar!
Strålkastare kommer finnas på plats! för man ska ju inte behöva sluta ha roligt bara för att mörkret tränger sig på?
så alla ni i örebro ta er dit och kör! kommer bli en grym upplevelse för alla kan jag lova.
behövs lite folk för att styra upp det hela bara!
Fille och jacob är grymma killar men klarar inte att fixa allt själva!
så har ni möjlighet så hugg tag i en spade och ställ upp och gräv lite snö och dylikt!
Det här eventet är till för er! och de blir vad ni gör det till =)
Filles nr: 0762072331
Jacob nr:0705106146
så kontkta dom för mer info eller skriv i tråden eller till mig!
hoppas ni har sjukt roligt! jag skulle gärna infinna mig på plats!
njut av livet boys and girls!
så håll ögonen öppna!
/Jeppe
Jag och Zaki hörde oss för me dohär 2 sköna snubbaran:
Filleforfan och Jacobgus och dom va sugna på å köra sitt egna railjam! de har ordnat de grymt så ni som har möjlighet att ta er dit GÖR DET!
än sålänge har de vart 2 stop på denna lilla "Roadtrip"
Orsa 1/9 och Karlstad 8/9 båda har vart sjuukt sköna sessions där åkarna lärt sig nya trick. umgåtts och haft jävligt roligt tillsammans!
jag vill att alla ska få denhär möjligheten att ha lika roligt som jag själv haft så därför styr jag upp detta med Zaki!
alltså på stortorget i centrala örebro är vart det kommer köras! så var där klockan 17:oo
Alltså kommer Zaki Khan med praktikanten Jocke kommer från Redbull och finns på plats för att Spela sjysst musik och förgylla stämningen för er alla deltagare.
alla som är är med bjuds också på käk och Redbull
priser för dom som kört bäst kommer självklart också finnas på plats!
Det hela drar igång runt 19:00 på kvällen
och fortsätter så långt in på natten ni bara orkar!
Strålkastare kommer finnas på plats! för man ska ju inte behöva sluta ha roligt bara för att mörkret tränger sig på?
så alla ni i örebro ta er dit och kör! kommer bli en grym upplevelse för alla kan jag lova.
behövs lite folk för att styra upp det hela bara!
Fille och jacob är grymma killar men klarar inte att fixa allt själva!
så har ni möjlighet så hugg tag i en spade och ställ upp och gräv lite snö och dylikt!
Det här eventet är till för er! och de blir vad ni gör det till =)
Filles nr: 0762072331
Jacob nr:0705106146
så kontkta dom för mer info eller skriv i tråden eller till mig!
hoppas ni har sjukt roligt! jag skulle gärna infinna mig på plats!
njut av livet boys and girls!
så håll ögonen öppna!
/Jeppe
Senast ändrad: