eddiebaboopa
Ny medlem
Railjam Örebro! 27/10
butterstyle :D
jävla tjockis box! MEN jag kommerFilleforfan sa:Okok nice nice!edvinL sa:40centametarssears sa:hur bre är boxen?
Du är tjock!!! Jag är såå taggad! vilka åka nunununununununu!Tobias_L sa:jävla tjockis box! MEN jag kommerFilleforfan sa:Okok nice nice!edvinL sa:40centametars![]()
Ta med några Transvestiter det skulle ju vara en kul grej!dahl sa:Om inga tjejer vill med ner så är transvestiter och killar också välkomnaSom sagt, hör med Patrik.
Jesus is the way my brothers!
Vadå ofta det behövs fler Jacob och Henke kommer ju!Tobias_L sa:Ta med några Transvestiter det skulle ju vara en kul grej!dahl sa:Om inga tjejer vill med ner så är transvestiter och killar också välkomnaSom sagt, hör med Patrik.
jag hoppas jag har en plats redan?dahl sa:Skulle vara roligt med lite fler tjejjer som vill vara med och köra! Blir ni några stycken så ordnar vi fluffiga rosa priser xD.. Eftersom vi är så snälla och bra människor så försöker vi såklart hjälpa till på alla möjliga vis, och nu har vi lyckats skrapa ihop två bilplatser från Mora till Örebro på torsdag, girls exclusive. Det är våra kära örebroare som numera är bosatta i Mora, Patrik och Cissi, som gör det möjligt(Massa creds). Hör av er till Patrik: 070-7544883 för tid osv.
Spread the word!
W0000000RD!Filleforfan sa:Vadå ofta det behövs fler Jacob och Henke kommer ju!Tobias_L sa:Ta med några Transvestiter det skulle ju vara en kul grej!dahl sa:Om inga tjejer vill med ner så är transvestiter och killar också välkomnaSom sagt, hör med Patrik.
Jafan, såklart.jeppenator sa:jag hoppas jag har en plats redan?dahl sa:Skulle vara roligt med lite fler tjejjer som vill vara med och köra! Blir ni några stycken så ordnar vi fluffiga rosa priser xD.. Eftersom vi är så snälla och bra människor så försöker vi såklart hjälpa till på alla möjliga vis, och nu har vi lyckats skrapa ihop två bilplatser från Mora till Örebro på torsdag, girls exclusive. Det är våra kära örebroare som numera är bosatta i Mora, Patrik och Cissi, som gör det möjligt(Massa creds). Hör av er till Patrik: 070-7544883 för tid osv.
Spread the word!
Du får inga priser cissi, du kommer va för full för o ta dig upp på inrunnen på lördag. men om du mot förmodan skulle va nykter nog så är det klart du får massa fluffiga rosa o svarta emopriser.skiten sa:ja vill ha fluffiga rosa o svarta priser xD /cissi
Underbartkan_inget sa:Fett! jag kommer och hjälper till att bygga! Kan ju fan inte raila¨, så det får bli ösa snö!;D
/Kalle
Hahaha dig behöver vi väl inte oroa oss för! Frågan är ju hur länge karin håller asså!sisi sa:I´ll stay nykter just for the emopower (kanske att ja fräser lite i smyg)
Blir glad när folk gillar den=) , med tanke på hur jävla många timmar av mitt miserabla liv som ligger till grund för den :PRyding sa:upp flat upp en <3
Kanon cissi att du kämpar för the emopower! Jag va ute o fräste lite ikväll faktiskt:PFilleforfan sa:Hahaha dig behöver vi väl inte oroa oss för! Frågan är ju hur länge karin håller asså!sisi sa:I´ll stay nykter just for the emopower (kanske att ja fräser lite i smyg)
Simon vad vare egentligen som hände sisst!![]()
Hahahahaha jag tycker det var en trevlig kvälldahl sa:Kanon cissi att du kämpar för the emopower! Jag va ute o fräste lite ikväll faktiskt:PFilleforfan sa:Hahaha dig behöver vi väl inte oroa oss för! Frågan är ju hur länge karin håller asså!sisi sa:I´ll stay nykter just for the emopower (kanske att ja fräser lite i smyg)
Haha käften fille, den kvällen pratar vi inte om in public! =) MEN eftersom jag är på bra humör slänger jag in en bild på kvällens två starkast lysande stjärnor. (lite OT men whatever.)
http://i20.tinypic.com/25fhhxt.jpg
Var det där när zunka å larsson filtrera öl i min strumpa?dahl sa:Kanon cissi att du kämpar för the emopower! Jag va ute o fräste lite ikväll faktiskt:PFilleforfan sa:Hahaha dig behöver vi väl inte oroa oss för! Frågan är ju hur länge karin håller asså!sisi sa:I´ll stay nykter just for the emopower (kanske att ja fräser lite i smyg)
Haha käften fille, den kvällen pratar vi inte om in public! =) MEN eftersom jag är på bra humör slänger jag in en bild på kvällens två starkast lysande stjärnor. (lite OT men whatever.)
http://i20.tinypic.com/25fhhxt.jpg
Det va en jävligt najs kväll, absinthe är kung... Jag håller på o letar lokal till efterfest, men det går åt helvete =/ Om någon vet nån bra lokal så säg till mig! max 3000:- hyra..Filleforfan sa:Hahahahaha jag tycker det var en trevlig kvälldahl sa:Kanon cissi att du kämpar för the emopower! Jag va ute o fräste lite ikväll faktiskt:PFilleforfan sa:Hahaha dig behöver vi väl inte oroa oss för! Frågan är ju hur länge karin håller asså!
http://i20.tinypic.com/25fhhxt.jpgBlire något liknande även på lördag eller ska ni ut och härga på krogen?
ja chill. ja tänkte också på de. hörde ju att du fyllde år och allt, jävla perfadahl sa:Det va en jävligt najs kväll, absinthe är kung... Jag håller på o letar lokal till efterfest, men det går åt helvete =/ Om någon vet nån bra lokal så säg till mig! max 3000:- hyra..Filleforfan sa:Hahahahaha jag tycker det var en trevlig kvälldahl sa:Kanon cissi att du kämpar för the emopower! Jag va ute o fräste lite ikväll faktiskt:P
http://i20.tinypic.com/25fhhxt.jpgBlire något liknande även på lördag eller ska ni ut och härga på krogen?
Det är väll inga superkända som är där. men finns vissa som är rikigt grymma.trasigByxa sa:Är de kända åkare med? hur många anmälda? amatörklass? tacksam för svart! peace
Låter fint de, tar me nåra polare o dyker upp. ja skid o snowboard hoppas jag då e i olika klasser sj är jag brädåkare :O ses på lördag. Ps. hoppas dom inte e allt för grymma så man gör bort sej totaltskiten sa:Det är väll inga superkända som är där. men finns vissa som är rikigt grymma.trasigByxa sa:Är de kända åkare med? hur många anmälda? amatörklass? tacksam för svart! peace
Tror dom kör ett session bara å så får dom 3 bästa pris kankse är snowboard och skid klass men inte ammatör osv . är ingen anmälnigs grejj bara komma å umgås och ga roligt.
![]()
Trevligt trevligttrasigByxa sa:Låter fint de, tar me nåra polare o dyker upp. ja skid o snowboard hoppas jag då e i olika klasser sj är jag brädåkare :O ses på lördag. Ps. hoppas dom inte e allt för grymma så man gör bort sej totaltskiten sa:Det är väll inga superkända som är där. men finns vissa som är rikigt grymma.trasigByxa sa:Är de kända åkare med? hur många anmälda? amatörklass? tacksam för svart! peace
Tror dom kör ett session bara å så får dom 3 bästa pris kankse är snowboard och skid klass men inte ammatör osv . är ingen anmälnigs grejj bara komma å umgås och ga roligt.
![]()
Det låter ju jävligt soft.. säg till snabbt som ögat om du får reda på nått mer om det!jacobgus sa:ja chill. ja tänkte också på de. hörde ju att du fyllde år och allt, jävla perfadahl sa:Det va en jävligt najs kväll, absinthe är kung... Jag håller på o letar lokal till efterfest, men det går åt helvete =/ Om någon vet nån bra lokal så säg till mig! max 3000:- hyra..Filleforfan sa:Hahahahaha jag tycker det var en trevlig kvällBlire något liknande även på lördag eller ska ni ut och härga på krogen?
bara de inte är 18 eller någe, har tappat mitt falsklegg
finns ju en jävligt soft källare i kumla med bar och allt som man kan hyra. vet dock inte vem som har hand om de
Fina grejer boys hoppas det löser sigdahl sa:Det låter ju jävligt soft.. säg till snabbt som ögat om du får reda på nått mer om det!jacobgus sa:ja chill. ja tänkte också på de. hörde ju att du fyllde år och allt, jävla perfadahl sa:Det va en jävligt najs kväll, absinthe är kung... Jag håller på o letar lokal till efterfest, men det går åt helvete =/ Om någon vet nån bra lokal så säg till mig! max 3000:- hyra..
bara de inte är 18 eller någe, har tappat mitt falsklegg
finns ju en jävligt soft källare i kumla med bar och allt som man kan hyra. vet dock inte vem som har hand om de
Falsklegg ska man hålla jävligt hårt i![]()
Kom bara och ha kul! Det blir säkert några små skitungar i din ålder ocksåtrasigByxa sa:vad äre för ålder på grabbsen här som ska va me? sj är jag 22 och verkar vara lite äldre:P dock ej åkt så länge så de kvittar