Ännu ett railjam i örebro!

FilleJ

Aktiv medlem
Tjabba alla! Hoppas alla hade en riktigt trevlig kväll i tisdags på vårat railjam!
Jag hade iaf skit kul och rå njöt av alla galna trix som drogs!

Nu äre iaf såhär! Leffe på bergslagsäventyr vill att jag styr upp ett till!
Han kommer årdna priser och grejer och platsen kommer vara på storgatan utanför deras butik. Alltså jävligt centralt även denna gång!

Allting är inte klart men jag undrar om det finns ett intresse för detta?
Jag tycker det skulle vara jävligt grymt iaf! Kanske kunna fixa detta event ännu fetare!

Det stora problemet är isf att få snö. Fårgan är om man inte ska försöka få snö ifrån kumla.
Aja många alternativ finns.

Annars finns det ett annat förslag som är att vi kör det i october och då gör vi ett jätte event. Eftersom att då har vinterstadion börjat fått snö om allt går som planerat.
Aja alla intresserade skulle väl kunna skriva en liten rad här.

Kom även med ideér om hur detta event kan bli ännu galnare!

Blir vi lika många som hjälper till som förra gången kommer detta kunna bli grymt!

http://i4.tinypic.com/5zf3ayg.jpg

Senast ändrad:
jag är på:D

vet inte riktigt hur de går att få fetare. en sak är väll kanske ett stabilare inrun men då får vi ju inte lika roliga bails häller:P

Senast ändrad:
Möjligt att ja kommer!:D får se! men ja tkr att vi ska hadet i ocktober såå det blir fett med snöö skulle vara riktigt kul!

Senast ändrad:
Filleforfan sa:
artisty sa:

vet inte riktigt hur de går att få fetare. en sak är väll kanske ett stabilare inrun men då får vi ju inte lika roliga bails häller:P
Joo ett stabilare inrun vore ju bra:)
jag gillade speciellt första bailen från inrunet. vet inte vad han heter (någon?) men han som ramlade ner på sidan om inrunet, fan blev nästan rädd

artisty sa:
Filleforfan sa:
artisty sa:

Joo ett stabilare inrun vore ju bra:)
jag gillade speciellt första bailen från inrunet. vet inte vad han heter (någon?) men han som ramlade ner på sidan om inrunet, fan blev nästan rädd
bahahaha jaa det var ju mr ryding:P

Kinkad sa:
Filleforfan sa:
artisty sa:
bahahaha jaa det var ju mr ryding:P
haha e de ingen som har de på film?:P
Ingen aning:P Men det vore galet roligt!

Btw så snackade jag nyss med zaki! Suggan strular så nu får vi alla hålla tumarna för att den inte ska förstöra kvällen i bålstad!

ja denna gång är jag me, hur mkt jag än suger på rails.

:)

aa när han ryding trilla ner från lastbilden, när jag såg att han inte hade slagit sig, OOOOOH va jag garva !!!!

va där o filma men fick de inte på film ;O

oj dubbelpost

Senast redigerad av en moderator:
var uppe på förra railjamet, åkte dock inget för jag filmade. men jag skulle nog föreslå ett bättre rail, ett som man kan dra lite fetare grejer på. annars skulle det nog behövas lite mera fart, switchtrick på skidor var uppenbarligen omöjligt

Inwise sa:
var uppe på förra railjamet, åkte dock inget för jag filmade. men jag skulle nog föreslå ett bättre rail, ett som man kan dra lite fetare grejer på. annars skulle det nog behövas lite mera fart, switchtrick på skidor var uppenbarligen omöjligt
Jo men vi hade våra anledningar till att använda just det railet.
Eftersom vi bara hade 2dagar på oss att fixa rail så var det det enda jag kunde hitta.

jag är som du redan vet jävligt på att hjälpa till :D

fler rails vore ju fett :D men du vet vart jag finns så ring fort som fan näru behöver hjälp :P

johannes

kör ett jätteevent i oktober med massa snö!!!!! då kommer jag garanterat! det känns som att det redan varit massa minirailjams, så kör ett stort iställe!!

jag är lätt på! om det inte skiters sig för mig som det gjorde sist! men jag är sjukt sugen på att vara med och hjälpa till! :D

Skulle vara fett grymt med ett till.. va på railjamet som var den 11 o tyckte de var riktigt roligt... och får nya kameran imorn ;) eos 400d så då blire nica bilder;)

deenka sa:
Skulle vara fett grymt med ett till.. va på railjamet som var den 11 o tyckte de var riktigt roligt... och får nya kameran imorn ;) eos 400d så då blire nica bilder;)
Joo det var jag och jacob som arrangerade det;)

Men nu äre så här. I slutet på denna månad kommer det inte bli något railjam.
Men däremot så planerar jag och leffe ett grymt event i slutet på oktober. Mer info kommer senare.

Senast ändrad:
Filleforfan sa:
deenka sa:
Joo det var jag och jacob som arrangerade det;)

Men nu äre så här. I slutet på denna månad kommer det inte bli något railjam.
Men däremot så planerar jag och leffe ett grymt event i slutet på october. Mer info kommer senare.
låter lysande!

faktiskt bra med en månad emellan,

Tillbaka
Topp