FilleJ
Aktiv medlem
Ännu ett railjam i örebro!
Tjabba alla! Hoppas alla hade en riktigt trevlig kväll i tisdags på vårat railjam!
Jag hade iaf skit kul och rå njöt av alla galna trix som drogs!
Nu äre iaf såhär! Leffe på bergslagsäventyr vill att jag styr upp ett till!
Han kommer årdna priser och grejer och platsen kommer vara på storgatan utanför deras butik. Alltså jävligt centralt även denna gång!
Allting är inte klart men jag undrar om det finns ett intresse för detta?
Jag tycker det skulle vara jävligt grymt iaf! Kanske kunna fixa detta event ännu fetare!
Det stora problemet är isf att få snö. Fårgan är om man inte ska försöka få snö ifrån kumla.
Aja många alternativ finns.
Annars finns det ett annat förslag som är att vi kör det i october och då gör vi ett jätte event. Eftersom att då har vinterstadion börjat fått snö om allt går som planerat.
Aja alla intresserade skulle väl kunna skriva en liten rad här.
Kom även med ideér om hur detta event kan bli ännu galnare!
Blir vi lika många som hjälper till som förra gången kommer detta kunna bli grymt!
http://i4.tinypic.com/5zf3ayg.jpg
Jag hade iaf skit kul och rå njöt av alla galna trix som drogs!
Nu äre iaf såhär! Leffe på bergslagsäventyr vill att jag styr upp ett till!
Han kommer årdna priser och grejer och platsen kommer vara på storgatan utanför deras butik. Alltså jävligt centralt även denna gång!
Allting är inte klart men jag undrar om det finns ett intresse för detta?
Jag tycker det skulle vara jävligt grymt iaf! Kanske kunna fixa detta event ännu fetare!
Det stora problemet är isf att få snö. Fårgan är om man inte ska försöka få snö ifrån kumla.
Aja många alternativ finns.
Annars finns det ett annat förslag som är att vi kör det i october och då gör vi ett jätte event. Eftersom att då har vinterstadion börjat fått snö om allt går som planerat.
Aja alla intresserade skulle väl kunna skriva en liten rad här.
Kom även med ideér om hur detta event kan bli ännu galnare!
Blir vi lika många som hjälper till som förra gången kommer detta kunna bli grymt!
http://i4.tinypic.com/5zf3ayg.jpg
Senast ändrad: