DISkU TEra - var kan man köpa rails

Simmtoss

Ny medlem
I Helgen var vi i malå och skulle kolla om det hade snöat något då vi kom dit vare ca 40 cm snö och det fortastt att snöa så nu är det drygt 1 meter dära .
jag skulle vilja ha lite förslag var man kan köpa rails typ något bra företag :)

det redan finns en tråd om det här, kolla lite i forumet.. Men kollla på www.scandinavianshaper.com

KruxeliduX sa:
ngn som vet va de kostar på scandinavianshapers.. ?
troligen 5 lök för ett flat rail :P Svindyyyyrt att köpa.. mitt tips är att kontakta en svettsare eller plåtslagare och be dom svettsa nått åt den, är dom sjyssta så kan du nog få ett battleship för under 2000 :)

Senast ändrad:
tjaba alla! vet ni nå kul? ja ahr fet snälla pappan så när ja elelr min syrra carrolina vill ha nåt vi baa du snälla pappa kan vi få en rainbow till i år??::) han ba : njaaaa . carro ba: ANNARS FLYTTTAR JA TILL MAMMA. han ba: okej då! yeah de är så vi ahr fått allavåra rails han e svetssare mm. yeeah vi har typ hela gården nu. carro e bra som fan

MEN EN WIZARS RAINBOW BOX VAD KOSTAR DOM
SNÄLLA
KOM MED FÖRSLAG PÅ RAIL SIDOR NÄR MAN SER PRISET
:D:):):):):D:lol::cool::rolleyes::lol::P;)

tittti540 sa:
tjaba alla! vet ni nå kul? ja ahr fet snälla pappan så när ja elelr min syrra carrolina vill ha nåt vi baa du snälla pappa kan vi få en rainbow till i år??::) han ba : njaaaa . carro ba: ANNARS FLYTTTAR JA TILL MAMMA. han ba: okej då! yeah de är så vi ahr fått allavåra rails han e svetssare mm. yeeah vi har typ hela gården nu. carro e bra som fan
haha det verkar ju bra!!
min farsa skulle bara säga "aha flytta då"

Tillbaka
Topp