Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Det här med att plugga tyska i St. Anton är helt nytt, den första kursen hålls till vintern. Men om du vill ha info om det kan du säkert hitta någon länk på St. Antons hemsida.
Har inte försökt lära mig så mycket tyska i St Anton. Däremot så har jag försökt lära mig mycket annat där, med framgång i bland och med misslyckanden i bland. Lycka till med studierna.
Det är första året skolan går i St. Anton men Innsbrucks universitet som står för upplägget har mångårig erfarenhet så de håller nog hög standard. Man får även ects-poäng som går att tillgodoräkna sig i Sverige.
Om man åker dit främst för att lära sig tyska finns det säkert många bättre alternativ, vill man dock åka skidor och få CSN har det varit helt perfekt tycker jag.
Tycker att alla kringkostnader (kursavgift, boende etc..) verkar adda ihop till en summa som är bra mycket större än vad man kan få från CSN. Hade ni mycket pengar när ni kom ner?