04-05 ValT lr Cham?

paZZ

Ny medlem
04-05 ValT lr Cham?
Tjena alla sköna lirare. Är en kille på 21 år som skall göra min första ses nu i vinter (val/T eller Cham). Hade två polare som skulle med, men dom har bangat ur.

Jag har varken bostad eller jobb fixat, men jag hänkar gärna på i stort sett vem som helst till nått av dessa ställen.

Hade tänkt att åka i början av nov, har fått för mig att det är lättare att få jobb då.

Så är det nån lr några som har nån plats över eller sitter i samma båt som mig och vill fixa nått bra ihop så hör gärna av er till mig //ses
 
04-05 ValT lr Cham?
jag vet inte riktigt vart jag ska åka men jag kommer att åka senare och tänkte stanna minst 2 mån utan att jobba. jonas 21 år(har inte något boende, tänkte bo på vandrarhem och försöka få tag på något annat på plats) förresten pratar du franska
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp