07/08 trailer

07/08 trailer
Tack för komentarerna allihopa! Men lite mer skulle jag vilja få ut av er här på freeride, jag menar om jag ska jämföra med många andra filmer i forumet så har jag väll fått lite lite feedback i förhållade till kvalitén på filmen..eller inte, you tell me! Konstruktiv kritik är förståss extre välkommen.

07/08 trailer
Timmm sa:
Tack för komentarerna allihopa! Men lite mer skulle jag vilja få ut av er här på freeride, jag menar om jag ska jämföra med många andra filmer i forumet så har jag väll fått lite lite feedback i förhållade till kvalitén på filmen..eller inte, you tell me! Konstruktiv kritik är förståss extre välkommen.
personligen tycker jag att det är bättre än mycket man sätt på freeride, kvaliteten är ju as bra. åkningen bra, redigeringen är perfekt. jag är inte så mångordig men perfektion behöver ingen beskrivning

07/08 trailer
tyckte att den verkade riktigt bra. åkningen var på topp och redigeringen var bra :). det här är en sån film man skulle kunna köpa om var skidåkare

07/08 trailer
Stört snyggt! Du måste göra film av det materialet du har! även om den blir kort. blir kul att se alla östersunds åkare kötta. Och varför inte göra ett FVA bidrag!

/F

07/08 trailer
ett bidrag kan vara på väg och om ni vill så tjata på honom om en fullängdare för de går. men nästa år smäller de...

07/08 trailer
riktigt skön är den! skulle lätt kunna köpa den som färdig film om den höll samma klass som trailern!

filma som ett as nu till vinter om inte annat och få ihop en fet 08/09 film!

ett annat tips är att followcama jens dygnet runt, han är ju typ bäst men har ändå minst material..

07/08 trailer
kul att alla verkar gilla den. det blir nog ett större projekt nästa år som de ser ut med nya åkare och eventuella sponsorer. hoppas alla har sett fva bidraget också så ni får lite mer att kika på. men fortsätt kommentera så vi vet vad vi ska förändra/behålla. peace
TFJ Prod rep

Tillbaka
Topp