1 april skämt !

rasmusericson

Aktiv medlem
1 april skämt !
Tjeena, Idag är det ju Första April som dom flesta nog vet.

Har ni blivit lurade idag?
Hur blev ni lurade?

Berätta ! :D Själv har ingen lyckats lura mig då jag skrev upp som anteckning att jag inte ska gå på nått. Och Dom flesta internet sidor brukar ha nått slags skämt, har ni hittat nått så länka !

peaaaace!

1 april skämt !
Lurat en kompis att alla ska hålla ett 5 min tal i aulan imorrn och att skolverket kommer vara där. Nästan lite väl oschysst med tanke på att han kommer lägga hela kvällen på det.

1 april skämt !
väntade på att nån skulle göra denna tråd, orkade inte själv! :)

haha, youtube lurade ju mej ett tag sen har också aftonbladet lurat men den gick ja inte på.. det var att man skulle förbjuda mobil tlfn! HAHA sämst skämt, vem går på de lixom?! :O

men har lurat kompisar att jag skulle fara till whistler i 2 månader! :) dom trodde på de tills en polare sa att de var första april! ;)

1 april skämt !
min flickvän lurade mig att hon hade blivit gravid :O det var ett helvete dom minutrarna som jag satt och inte fatta att de var ett skämt :P

1 april skämt !
Kocken i matsalen skrev att det skulle bli pizza, när jag kom till matsalen frågade jag bestämt var min pizza var och då fick jag veta att det var en aprilskämt -.-' man blev ju besviken...jag hade sätt fram emot att äta pizzan.
Sen lurade vi min svenska lärare att han hade en akut möte men efter par minuter så fatta han...
Själv försökte jag lura en kompis att jag var gravid men han såg det så himla osanolikt så det gick han inte på...

1 april skämt !
Mina kompisar lurade mej att pistmaskinen brunnnit upp.
Först Gurra som sa att den brunnit då Chrille som jobbar i klutmark skulle laga fräsen. Jag gick på det.
Sen sa han att det var ett april skämt.
Sen efter ett tag så sa Aron att det var sant att den brunnit upp, sen skämta han också.
Jag blev dubbelägd!

1 april skämt !
vi lurade våran feministiska lärare att vi hade projektarbet och skulle sluta 55 min. tidigare. dvs 5 min. lektion... det var rätt slappt...

1 april skämt !
Japaner sa:
vi lurade våran feministiska lärare att vi hade projektarbet och skulle sluta 55 min. tidigare. dvs 5 min. lektion... det var rätt slappt...
Vi lurade vår bildlärare första lektionen att vi skulle på en utflykt me klassen,
Så då slapp vi hela lektionen!
Helt ok!

1 april skämt !
våran lärare blåste alla 22 elever i min klass med samma skämt:p (de började med att vi hade håltimme på tisdagen's mattelektion,) och sen sa han att samtliga skulle jobba ikapp de dom missat på tisdagslektionen på torsdag efter midda ( då vi igentiligen skulle ha varit lediga) torsdagen innan påsklovet dårå. haha alla fick typ damp på han och de vart alldeles tyst , sen kom de ffram: "den gick ni på va? :p" .........usch, han borde få sparken.

1 april skämt !
Jag och 11 polare blev lurade av två andra polare. Dom skrev ett brev där dom låtsades vara ett sophanteringsföretag. De påstod att vi hade sorterat kuvert som tidningar och de hade hittat våra namn på ett flertal av kuverten. Då det tydligen inte är tillåtet att sortera kuvert som har "fönster" av plast i tidningssorteringen. Vi fick en bot på 800 kr och vi blev alla helt jävla tok lurade. Det blev vissa intriger om vem som skulle betala då det stod specifika namn på denna räkning/bot. haha, det brukar bli endel intriger i ett kollektiv, men jävlar vilket liv det blev av detta brev. Mycket kul måste jag säga. Och brevet var, när man läste det i all hast mycket verkligt. När vi hade fått reda på att det var ett skämt, och började tänka så var det inte riktigt lika verkligt längre. Men kul var det :)

Tillbaka
Topp