11/11 Film tour i Göteborg.

AndreasH

Medlem
Tjena Freeride
Läste i Åka skidor.Att MINF THE ADDICTION kommer till Göteborg den 11/11 på NIVÅ.Film,Fest,och mötesplats för snö sugna folk.Tänkte kolla om någon skall dit och röja.
Hoppas vi syns där!

Ps! idag snöade det 2cm Snö men nu är det bort igen.STÖÖÖÖÖN!
Mvh Hawelka

Betraktar det inte alls som uteslutet att partysombreron, bongotrumman och napalmen dyker upp på Aveny 10 (lokalen skall tydligen vara ändrad, ja) om söndag. Den avgörande faktorn är ju om prylarna är med hem dagen innan och ikväll.

Väl mött i baren över en fin whiskey-banan!

När vet man det är flyttad!Någon som har fått tag i någon INFO!Har dammat av gamla armens långkalsonger + nätlinne.Det är väl vårdad klädsel på Aveny 10....

Ha det gött så syns vi i baren.
Mvh Hawelka

Dom sade att de flyttat från det ena sunkiga haket till ett etter värre. Annars kan du kolla under rubriken "filmturné" på www.ft.nu

Ovårdad klädsel är ju alltid att föredra om man nu skall vara klädd alls. Som erfaren oordningsvakt vill jag gärna lobba lite för att ikläda sig en elegant barunderkropp denna afton.

GÖTEBORG

Lokal: AVENY 10 OBS! ny lokal!
Datum: 11 NOV
Tid: 19:00-03:00
Ålder: 18
Max: 800 PERSONER
Kontakt: maila arrangören
--------
Biljett: 85 kr
Köper du hos: ADAMS - T12 - OneOff

Får bli efterfest på Biljard palatset.Dom har skidspel/snowboard spelet där.Tror jag! Måste ju träna inför vinter och afterskin.Hoppas det blir snö på söndag så man kan ut och göra snöänglar!

Vem blandar en banan med sprit??????
Sprit som är så gott och nyttig.

Mvh hawelka!

Murarn a.k.a. lokförarn var väl den som börja med bananblandningen, men sedan tidigare har det förekommit morot i gin:en. Det var bestämt HitMe det.

Jämmer och elände!

Var det ikväll det var! Man får ju skylla sig själv antar jag. Hoppas ni alla sveper i manlig takt, får se mycket puder samt kysser dörrvakterna på flinten som avsked.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp