EriikPersson
Ny medlem
1440?
HAha bort med tråden
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
för de första så e tråden sjukt gammal för de andra va de på us opendr_m4d_skillz sa:ja asså... TJ chiller slängde juh på en ganska stilig switch 1440 förra X games
orka ta upp trådar som skrevs för 5 år sen...Pelle_91 sa:TJ satt jue de i UsOpen 06 o vann
Det är nog ingen vacker synartisty sa:jag vill se första sw, natural eller unatural 1800 snart (en "jibber" som gör det alltså)
tack pelle för att du drog upp en tråd från år 2002. Vi står nu alla i skuld till dig.Pelle_91 sa:TJ satt jue de i UsOpen 06 o vann
Ja de va ju verkligen steeze på den...jeppenator sa:1620:i slutet
killen lägger 9a 10a 12a 14 å sist 16.. galet me steeze också
eh.. ja.. jämför med den andra filmen som länkats.. jag tycker han gör de grymt mycket snyggare än dom iallfall.. sluta va så ANTI hela tiden.. =)erik_lindhe sa:Ja de va ju verkligen steeze på den...jeppenator sa:1620:i slutet
killen lägger 9a 10a 12a 14 å sist 16.. galet me steeze också
johnpalmborg sa:den här killen langar 1620 ! spikrakt men endå![]()
orka att tråden är från 2002
nej han drog vanlig 1440 no grab.add-e sa:om inte jag minns helt fel så var det senast den 1 maj pk hunder drog sw 1440 i hellyhansen invitational som även finns uppe här på fr.. titta där så får du se..