Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Träna att göra det på marken först, sen åker du bara och gör det i ett hopp. Ett bra tips för att få kontroll på den är att aldrig släppa blicken från landningen.
Ojdå, det var visst mountainbike vi snackade. Är lite insnöad på alpint nu när snön börjar lägga sig,
men det blir väl ungefär samma sak på cykel så mitt svar står fast fastän det var fel underlag jag svarade på.
är det bara på marken du ska sätta det? det är bara å göra ett fett bunny fast lite vinklat åt sida och sedan dra med bakänden runt, rulla bakåt dra en half cab å du har grejjat de, enkelt! träna träna
(ta lite fart mot ett step-up-hopp (för det e enklast att börja med det) och bunna samtidigt som du vrider huvudet över axeln och (här kommer tipset)---> TITTA mot den riktning du kom ifrån..
alltså.. ryck (bunnyhoppa eller bunna som jag säger), vrid cykeln med axlar och kropp samtidigt som du vrider huvudet över axeln. (då kommer du att börja rotera)
titta "bakåt" alltså mot hoppet/guppet/kullen etc, du hoppade från.. när du tittar mot den riktning du kom ifrån så rätar cykeln automatiskt upp sig och du kommer med stor sannorlikhet att landa din 180 och sedan rulla bakåt (sen blir det svårare att vända tillbaks)
ja har själv tesyta detta fina trick... men ja komm för långt o kan inte hojja på typ nåra dagar men de e bara o dra en wip o komma för långt o hoppas att man kan landa