2 bilplatser till chamonix

Vi (simon & oskar)har två platser kvar i bilen när vi ska åka ner till chamonix runt den 25:e mars. Om du eller ni vill dela resekostnader med oss, ring: 090-191 454 / 0730-223934

oskar

2002-03-15
Vi har nu bestämt oss för att åka på kvällen onsdagen den 27:e eller morgonen därpå

hör av dig om du är intreeserad

hej hopp!

har ni platser kvar? Hur länge ska ni stanna?

Funderar i och för sig att sticka den 27..

Jag tänkte åka ner till Chamonix så sent som den 5e april för att stanna en vecka eller två. Om ni skulle bestämma er för att senarelägga resan är jag extremt på! Jag lyckas nämligen inte få sällskapsnapp bland mina fattiga studentkompisar... Det handlar om att prioritera!

Anna Grimfors

Har ni fortfarande platser kvar? Jag skall ner till Chamonix/Frankrike runt den 27/3 från Stockholm eller Göteborg.

/Lina

Jag antar att ni ställt in er på den 27 el. 28e nu, men om ni skulle behöva billiga restaurantmiddagar, ett par gratis-sovplats-nätter, kanske en guide runtom i bergen, så har jag det i bakfickan. Jag var ju där förra säsongen, och har halva umgängeskretsen där nu också.
Haken är att jag har tenta den 3e april till kl 12.00, men jag är jättesnäll och ni vill alldeles säkert ha med mig i bilen!
Jag föreslår att jag får följa med! Kom igen! Det skiljer bara 7 dagar! Jag stannar dessutom så länge ni vill stanna! Dock max en månad.
Hör av er!

Anna

Tillbaka
Topp