Ujuj =), lite sent ut kanske, men annars är jag fetpå boende om ni inte fixat nått ännu. 2 kvm längs väggen eller i skrubben duger.
- r att jag kan komma ner först den 17 jan.
+ Tar med gura som kan funka som brasved om elen r för dyr, alt. till musicerande.
Tuta o kör!
/Johan
mail: wedfelt@hotmail.com