Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
hej.. Vi är två tjejer från göteborg som också planerar att åka ner till Chamonix i vinter.. För hur länge behöver ni fylla ut lägenheten?? Hälsningar Annika och Hanna..
Heisann!! Vi er to norske jenter som skal ned til chamonix i vinter og vi er på desperat leting på et sted å bo.
I hvilken periode trenger dere to til?
Kan dere ikke gi et svar til mailen min som er:
siri_kamfjord@hotmail.com
Tjenare! Jag (Josefin) och min söta lilla kompis Camilla har precis i dag bestämt oss för att pröva lyckan i Chamonix även i år. Tak över huvudet är dock ej fixat..
När hade ni tänkt att dra ner och under vilken tid behöver ni fylla upp lägenheten?
mvh jos och cam
janssonjosefin@hotmail.com
Blir ev. ensam i vinter. Tänkte vara nere under januari och februari. Vill gå lite shyssta turer. Åka ett och annat shysst åk. Om tillfälle ges även klättra lite shyssta is- och snöturer. Vore vänligt av er att höra av er även om ni redan hittat någon.
hahahah , true , bara tjejer som verkar söka .. Planerar inte tjejer lika bra som vi killar eller ; )
Nästan så att man måste fixa en stor villa och sen fylla den med alla tjejer från freeride som inte fixat ngnstans att bo, annars blir det ju bara killar där nere =P
hej Snoop-dog. du verjkar ha tur med tjejerna i år... Vi är två tjejer till som letar boende i cham i vår, slutet av januari till sista mars. vi har en bil att locka med... och vill jättegärna bo med er!
tänk på hur "jobbigt" det kan vara att bo med tjejjer...
och tänk på vad jobbigt det är för mig som inte har nåt boende när jag kommer ner den 19 dec... jag är lätt på även om det bara skulle vara några dagar... det är ju lite lättare att hitta nånstans att bo när man väl är där nere.
Ujuj =), lite sent ut kanske, men annars är jag fetpå boende om ni inte fixat nått ännu. 2 kvm längs väggen eller i skrubben duger.
- r att jag kan komma ner först den 17 jan.
+ Tar med gura som kan funka som brasved om elen r för dyr, alt. till musicerande.