2 lediga platser i lägenhet i St anton

snowbolltjej

Ny medlem
Vi är två tjejer i 20 års åldern som har en lägenhet mitt i St Anton, gångavstånd till lift och party och söker en eller två roliga typer att dela den med, helst tjejer. Vi kommer satsa mest på åkningen men en och annan afterski kommer självklart hinnas med. Känner ni er träffade? och vill dela med oss, skicka en presentation om er själv, vi hörs!!

Hej, jag reser själv till st. Anton och letar efter några tjejer att bo med under kommande säsong! Jag är 20 år och kommer från Helsingborg! Hur länge har ni lägenheten och vad får man ge i månaden för den, samt när hade ni tänkt åka ner?

Hej!
Vi är två-fyra stycken killar som söker boende, vi är alla i åldrarna 20-23 och kommer från Norrköping. Har ni något tips på boende?

// victor

Är en tjej från Västerås på 19 år som känner mig mycket träffad!! Tänkte dra från januari till början/mitten av mars och söker ett gäng som känner att dom behöver en extra. Som ovanstående skrev, hur länge har ni den och vad ligger kostnaden på? Hör gärna av!

Senast ändrad:
Hallå där! Jag och en vän har tänkt spendera kommande säsong i St. Anton, och vi letar fortfarande boende. Detta kanske vore något för oss. Berätta gärna mer om pris, under vilken period, osv. Vi är för övrigt 19 år och jättetrevliga!! :D

Hej!

Tycker det låter intressant, skulle också vilja veta vad kostnaden ligger på och under vilken period ni har den!

Är iaf en 19 årig glad och trevlig tjej från norr. Tog studenten i våras och har valt att ta ett sabbats år innan jag börjar studier på universitetet och hade planer på att resa runt i Europa under våren men då min vän hoppat av så står jag utan planer och har funderingar på att göra en säsong någonstans ist. Hör gärna av er!

Hej!
Jag är en 19årig tjej från Malmö som reser ensam. tänkte dra ner i december och stanna för säsongen. är verkligen jätteintresserad så kontakta mig gärna!:):))

Hej alla!

Jag är en social och äventyrlig tjej på 21 år som älskar skidåkning och säsongslivet. Jag söker sällskap & boende! Hör av er! :D

Tillbaka
Topp