2 linser till crowbar,vilka hade ni valt?

h.i. yellow är grym, bör inte missas. annars gillar jag pink riktigt mycket, men den är kanske lite för nära yellow för att vara ett riktigt bra komplement. black iridium är jag lite trött på, men kanske gold iridium? eller fire iridium?

Hi yellow och fire eller black eller emerald eller blue. Gold blir dock mer och mer sällsynt som standard SKU och kan vara lite svåra att få tag på.

Om du ska ha två st så är hi yellow given som den ena. Ganska mycket bättre kontrast än pink iridium.

Håller med Broddan! Enligt mig bör du inte ta pink iridium då den är mer utav en allroundlins! Byt ut den mot H.I Yellow, det är en mycket bättre lins för sämre väderförhållanden!

ljuslins: H.I. Yellow
mörklins: Black eller Fire iridium

Ska du ha 2 linser så är det dumt att välja pink om inte pink som mörka linsen men då hade jag hellre valt emerald iridium

Det beror väl helt klart hur man ser på det...

Jag tycker att yellow blir för ljust och det blir då en lins jag aldrig skulle använda.
För mig är pink/persimmon perfekt som lins när det är molningt. Jag tycker oftare det är ljust när det är molnigt och man ser då ingenting alls med yellowlinsen, flatljus kan det ju vara även om ljuset är starkt eller svagt.

så pink + dark grey/fire/black

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp