2 platser i bilen till Badgastein den 25dec.

Rydstedt

Ny medlem
Vi är 2 killar som ska köra ner till Badgastein och vara där nere 1V så om det är någon som vill åka med i bilen så är det oki..
Pris för detta är 1500kr per person. och då kommer ni att transporteras från Skåne till Badgastein över natten så ni är nere på morgonen!

Tjenare! Låter inte helt fel, har också planer på att ta mig till BG, men vet inte riktigt hur, Jag blir kvar hela vintern men är mycket intreserad av en platts i bilen ner. Har ni platts för lite prylar också? Får höras här snart igen. Vill ni ringa nås jag på 0730 33 17 80. Ha det gött -Magnus Chöler

Jada plats finns där, vi ska juh inte ha så mycket med oss..
Bil är en Mercedes 320Cdi 01- kombi.
plus takbox!

Tjena killar, Är lite velig. Kanske blir att jag åker ner tidigare. Men jag ska försöka svara så fort jag kan, om jag inte åker ner med er är jag ganska säker på att jag har polare som inte tvekar på att åka med er -är ju bra för både er och den som åker med. Ni behöver inte hålla någon platts för mig. Varit i BG tidigare? Ha de fint. magnus

Japp vi var där förra året! Så vi hittar jag lovar. och det tar ca 12-14timmar ner beronde på vädret.
Men numera så är det bara en vecka som gäller då jobbet styr en hel del, Man har juh en chef som tycker illa om man skulle vara bort sisådär 6mån.
Hadet David

Tillbaka
Topp