2 SNYGGA tjejer söker boende i Åre

KarinVanja

Ny medlem
KILLAR och tjejer!!! Har ni skaffat stor lägenhet i Åre eller precis utanför? Vill ni dela den med två snygga partytjejer på 22 år?
En snowboardåkare och en skidåkare som gärna vill lära sig åka telemark oxå! Vi har gjort säsong förr och vet hur d går till! Vi är 2 grymt roliga brudar i våra bästa år och älskar afterski och jägermeister! Är inte kräsna när det gäller boende och kan tänka oss laga mat till er! =)
Så slå till å låt oss bo me er från januari tom maj!
MvH Karin och Karin!

Senast ändrad:
ni kan få bo på mitt pojkrum med mig hemma.. kanske är en bit från åre (120 mil) men det duger eller? :)

Haha skönt sätt att sälja in sig..

Men seriöst, den här tråden är värdelös utan bilder.

Ni kan även skicka bilder till min mail om ni vill, den står i gästboken.

Vill ha nån typ av bevis på hur snygga ni är.

Sen tycker jag de va bra att ni skrev att ni säsongat förut så ni vet hur det går till ;)

Det råkar inte va så att ni tänkt åka ner till Alperna och laga mat?

det är väl inte så svårt att gå in på någonsprofil och titta? man kan ju lista ut vem den andra karin är på vänner listan... fan kan ingen konsten att surfa och snoka längre?

JAG HAR HITTAT BILDER!!!!

55029.jpg

54673.jpg

Jag beställer lasagne och en husets vin... banana split till efterrätt!

Haha
Dedikerat av dig FF!

Men Karin och Karin, kan ni tänka er att ha pannkaks-catering ner till Schweiz?

hej!
'
bara en liten fråga?!

om ni går på folkhögskolan i Hålland så måste ni ju bo i närheten för hålland ligger ju förre undersåker! varför boende då?

kanske jag kan hjälpa er med boende, bor på hedmansfjällby :P

jo d finns boende här och vi bor hyfsat bra...men det finns ebn hel del freaks här och vi vill bo närmare åre! Hmm hedmansfjällby...ligger väll ganska nära oss redan? Har du ngt tips på var vi kan leta boende längre in?

Att bo med SNYGGA tjejer är inget att rekommendera :) eftersom:

1. Man vill hela tiden ligga med dom men får inte för tjejer ser problem med att ligga med sånna dom känner och bor med (vilket kan va sant om det blir struligt och man måste ses varje dag för att man bor ihop, MEN... så tänker inte killar :P ).

2. Man inser att dom är skitsnygga men att dom är sjukt blåsta i huvudet (för dom vill inte ligga med mig :) ) vilket gör att man inte vet om man ska va snäll mot dom för att EV. få chansen att ligga med dom eller om man ska dissa dom för att dom är dumma i huvudet. (Och chansar man och är supertrevlig mot som och ÄNDÅ inte får ligga så är man FUCKED eftersom man varit trevlig mot en som inte förtjänar det)

3. Man vaknar mitt i natten av att dom har sexuellt umgänge med nån äcklig bratt.

MEN... :) så finns ju faktiskt chansen att tjejerna man bor med är asheta, trevliga, roliga och man FÅR ligga med dom :) Dock brukar sannolikheten vara ganska låg på detta.

Rock out with your cock out! Over and out.

JockeSki sa:
Att bo med SNYGGA tjejer är inget att rekommendera :) eftersom:

1. Man vill hela tiden ligga med dom men får inte för tjejer ser problem med att ligga med sånna dom känner och bor med (vilket kan va sant om det blir struligt och man måste ses varje dag för att man bor ihop, MEN... så tänker inte killar :P ).

2. Man inser att dom är skitsnygga men att dom är sjukt blåsta i huvudet (för dom vill inte ligga med mig :) ) vilket gör att man inte vet om man ska va snäll mot dom för att EV. få chansen att ligga med dom eller om man ska dissa dom för att dom är dumma i huvudet. (Och chansar man och är supertrevlig mot som och ÄNDÅ inte får ligga så är man FUCKED eftersom man varit trevlig mot en som inte förtjänar det)

3. Man vaknar mitt i natten av att dom har sexuellt umgänge med nån äcklig bratt.

MEN... :) så finns ju faktiskt chansen att tjejerna man bor med är asheta, trevliga, roliga och man FÅR ligga med dom :) Dock brukar sannolikheten vara ganska låg på detta.

Rock out with your cock out! Over and out.
Haha så bra va =D

...snarare gamla testamentet. Ovanstående är ingen kontaktannons för kärleksrelationer. Däremot är det inget som säger att killar, med två härliga tjejkompisar inte får ligga! Självklart har vi massor av snygga tjejkompisar!
...som letar partners av alla dess slag. Vi talar både kvinnligt och manligt spåk, vilket borde ses som två ovärdeliga tolkar..

kanske d, men gav iaf inte upp säsongen i anton efter en månad som vissa andra....bättre d än att va ett fylleägg som dig dock tror jag att jag igår kan ha uppnått en fylla du brukar åstakomma... menmen sånt händer nästa helg blir d åkning ist..

Senast ändrad:
Oj, känner en viss bitterhet mellan tjejerna och grottmannen :P

Tjejer, hoppas ni förstår att jag bara skojade lite. Jag tycker ni ser högst pålitliga ut. Iaf när det gäller party party... Kanske ses v.4 :)

stora öron...haha nää om ngt små...
va fan e ett stugluder? vi e bara trötta på att bo på skolan å börjar bli lite desperata efter boende inne i åre........men vi e inte hur desperata som helst......

bbwaahahaaa humor

Finns två lediga garderober i min o tjejsans crib, endast 2500kr/karin
Men då ska det stå en GOD frukost och middag på bordet varje dag;)

hmm.

vill bara konstatera en sak.

varje gång en tjej (och som säger att hon e snyggt) så kommer ALLA killar och börja traka ner på dem, varför?! e vi killar så dumma i hela huvudet att vi bara tänker på sex på ett SKIDforum!
dem vill bara ha en rolig vinter nära åre!

bussarna kommer utöka sitt förbindelse mellan duved och järpen och till och med nattbuss, varför inte ta den och spara några tusen i månaden!

wolwerin sa:
hmm.

vill bara konstatera en sak.

varje gång en tjej (och som säger att hon e snyggt) så kommer ALLA killar och börja traka ner på dem, varför?! e vi killar så dumma i hela huvudet att vi bara tänker på sex på ett SKIDforum!
dem vill bara ha en rolig vinter nära åre!
1. Vi trackar inte alls ner. Bara skämtade till det lite.
2. Om man söker boende, vad har då uteseendet med det att göra? Tjejerna får ju räkna med vissa kommentarer när dom själva väljer att skriva att dom är SNYGGA med stora bokstäver.

Och det verkar inte som att tjejerna ser det som att vi trackar ner på dom. Bara du wolverin som tar illa vid dig.

ps. Personligen skulle jag gärna betala några tusen mer för att få bo i centrum. Det är ALLTID drygt att åka buss, oavsett hur bra förbindelser det är. Bo i smeten är smidigt när man ska gå ut, snabbt att springa hem och om man glömt nått och det händer betydligt mer och man träffar mer folk. Bo utanför känns lite ghetto. You got to go with the pro. ds.

nä vi e inte dem som tar illa upp i första taget! Bodde två månader i StAnton med bara massa killar...van!

Menmen tänkte bara höra om det är ngn som faktiskt har ngt tips? Vi har kollat med skistar, årehus och åre turistbyrå men de har inget alls.
Vi är trötta på att bo i Hålland och vill gärna flytta närmare Åre, björnen elr tegefjäll!
Ingen som har plats för två härliga tjejer? Elr som vet ngn som behöver inneboende elr bara någon som har ngt tips på var vi kan leta!

Tacksam för svar!
/Karin och Karin

Tillbaka
Topp