2008 Kläder

adamreivant

Ny medlem
2008 Kläder
Tjänare.
Jag ska införskaffa ett helt nytt skid set till 2008.
behöver lite råd om vad för färger/märken jag ska köpa.
När det gäller färgerna så vill jag att dom ska vara hyffsat ljusa typ någonstans vitt/rött/blått ja m.m! (väldigt bra om dom passar till Troublemaker 2008 modellerna)
Ja men somsagt vilka färger/märken hade ni valt om ni var i min situation?

Skicka gärna bilder elr länk på sakerna :D!
Edit: Nån som vet nån sida för nästa års kläder? säg gärna till mig då xD

Tack i förhand!

Senast ändrad:
2008 Kläder
FALK3N sa:
vet du någon svvensk sida där man kan hitta troublemaker 08 ? inte bara bildeer
hur ska du hitta ngt annat än bilder på än internetsida? man har ännu inte uppfunnit datorer som man kan stoppa in handen i och dra ut skidorna ur. tyvärr.

2008 Kläder
Jag tycker du ska köpa ett blått HH sätt i torlek XL.. Om du är 93 och normal stor så e de baggy och dom gör rätt snygga kläder..
Såg de på Staium förra året så finns kankse där..

Senast ändrad:
2008 Kläder
Yngre_93 sa:
ok skit i färgen!
säg åtminstånde vilket märke som e nice Tycker NI! skicka gärna en hemsida till det märket om ni kan :D
eftersom JAG tkr myrorna, så måste du åka i det. eller? för det är så jag förstår det, du vill åka i det alla andra tkr du ska åka i ? och eftersom JAG (och antagligen alla mina kära vänner) tkr du ska åka i myrorna ska du göra det nästa år.

AAAIIIGHHT!?!?!

2008 Kläder
you got that right... nej men jag menar att du skulle kunna ge något förslag på nån jacka elr nått så tittar jag på den och kanske så gillar jag den med så kanske jag köper den.
ni ger förslag

2008 Kläder
jag tycker inte du ska fråga OSS om vilken stil DU ska ha... men om du verkligen inte vet själv så e min åsik baggy :D

ett par feta gula HH byxor å en brun jacka kanske?

blue-tomato.at
junkyard.se
boardstore.se

2008 Kläder
faan vet du inte vad du själv gilllar? måste ha hjälp med färger:S
vanligtvis brukar la mammor köpa kläder till sina barn till dom e 6-7 år men jävlar i havet du e 14 år å måste han hjälp för att veta vad du tycker är snyggt, märkligt...

2008 Kläder
dina inlägg börjar bli lite jobbiga. Vad tycker ni om grafiken troublemaker 08? vad ska jag ha för kläder 08? vilka märken är coolast? du kan väl själv leta upp vad du tycker är snyggt det behöver väl inte andra göra.

lås tråden snälla.

Tillbaka
Topp