Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
jacobgusPJC sa:
kolla lite youtube och hitta denhär. hitta den inte i forumet får säga till om den redan finns
salomoncrillicious sa:Sjukt nice. Sjuk outfit. Det är samma skidställ som Charles Gagnier körde på i xgames va? Är det den nya gangsta modellen som hh skulle designa?
jacce, jag tror....att han menar Henrik Harlaut när han skrev hhjacobgusPJC sa:salomoncrillicious sa:Sjukt nice. Sjuk outfit. Det är samma skidställ som Charles Gagnier körde på i xgames va? Är det den nya gangsta modellen som hh skulle designa?
hehe jaja men de är salomon iallfall dom som inte visstesuperunknown sa:jacce, jag tror....att han menar Henrik Harlaut när han skrev hhjacobgusPJC sa:salomoncrillicious sa:Sjukt nice. Sjuk outfit. Det är samma skidställ som Charles Gagnier körde på i xgames va? Är det den nya gangsta modellen som hh skulle designa?
eller? hehe
SJUKT CLEANT ÅKT!
helt stört vad du langar sw10 lätt:D
fs och bs 630 var ju inte helt fel heller, galen stil som alltid!
respect
haha, du är så gullig dujacobgusPJC sa:hehe jaja men de är salomon iallfall dom som inte visstesuperunknown sa:jacce, jag tror....att han menar Henrik Harlaut när han skrev hhjacobgusPJC sa:salomon
eller? hehe
SJUKT CLEANT ÅKT!
helt stört vad du langar sw10 lätt:D
fs och bs 630 var ju inte helt fel heller, galen stil som alltid!
respect
du är så smart anton