3 Frågor om .MOD filmer.!

Dojjanone

Ny medlem
Undrar om någon vet något schyst klip/redigerings program som klarar av .MOD filmkodning?
Eller ett schyst omkodnings program som klarar av .MOD film filer och inte sänker bildkvaliteten efter kodningen? (då helst inte komprimerar filmklippen heller)
Funkar Adobe Premiere med .MOD filmklipp?

Senast ändrad:
Kan ingenting med brukar finnas rätt bra trials på www.download.com värt att kolla iallafall.

okej, testat lite på google utan så stor framgång och artisy fattar inte riktigt vad du menar... jag vill inte kunna kolla på .mod filer , det kan jag redan, utan redigera/omkoda dom.
Testat diverse olika konverterings program men alla försämrar kvalitén, så om någon vet något bra så vore det superb!

Tja :) vad har du för kamera? jag har en JVC Gz-mg26E eller 27E, den filmar i MOD, men jag fick med något sorts program att göra om filerna med fast det gicka ganska seegt. MEN Vegas tar emot MOD filer!

jag har en JVC gz-mg20e och när jag testat med vegas så har det inte fungerat men har möjligtvis gjort något fel.
Har cyberlink power producer som ingick men hittar inte omkodnings funktionen någon som kan hjälpa?

Senast ändrad:
Nää jag gör nog fel när jag gör om dem, jag lägger in klippet som film typ och sen spar det:P men det ee fett segt. Det funkar med MOD i vegas 7.0 för mej iaf.

Tillbaka
Topp