3 Veckor i BG med en "bergs guide"

samuel-87

Medlem
Ja som rubriken säger så söker ja folk som e taggade på att åka ner 3 veckor till Bad Gastein. Håller just nu på å fixa boende. Har varit där nere 2 säsonger innan så jag kan områder å lovar om de finns massa snö att jag vissar er de rikigt feta offpist åker.
söker alltså någora att åka puder med vecka 10-12 lägenheten kommer ligga krin 15€ natten. har bil å allt.
sugen på hänga me så skicka ett mail till mig på: marku_sam_87@hotmail.com

Jag har tänkt åka ner ett par veckor till BG förutom dom två jag spenderar där över jul och nyår, vore gött att åka samtidigt och jag hittar ganska bra där också :) Tänkte försöka få med några fler gamla säsongare så vi kan ha en liten reunion.

ja de vore sjukt najs. när hade du tänkt dra ner å har du boende? jag letar boende förfullt nu. du verkar ju vara grym så de hade varit najs å åka tillsammans.

Jag kommer att åka ner över jul och nyår till att börja med sen så är jag ganska flexibel. Tänkte köpa säsongskort då och nu när det finns massa lågprisflyg till salzburg kan man ju flyga ner tor för under tusenlappen, säsong på distans kanske man kan kalla det :)Det är alltså mars du har tänkt dig? Annars är ju januari så jäkla nice. Jag har ett vikariat som jag är i valet och kvalet på om jag ska förlänga om jag inte förlänger kan det faktiskt hända att jag stannar hela säsongen. Boende fixar vi billigt, Yxel (eller hur fan hamburger gubben stavar) har ett hotell som är tokbilligt det ligger vid min gamla lägenhet

tror de de finns plat för typ 4 per till i de hotellet? lite svårt att hitta något biligt boende under den tiden jag e sugen på. har fått semester då så januarie gick inte att få. så nu blir de mars å de två sista åren har mars varit grymt bra.

Ofan, vi hade skitdåligt i frankrike i mars. Bara en jävla massa sol och inget puder, tyckte det var liknandei bg 07. Dec och jan har varit bäst skidåkningsmässigt. I december förra säsongen hade vi utegångsförbud för det gick laviner i byn, kom över två meter på en helg och sen sprack det upp, magiskt. Jag är där över jul och nyår som sagt (BG) då kan jag kika lite boenden inför mars.
Seeya

har typ redan fixat boende nu. snackade med han jag bodde hos förra året å han hade en lägenhet som vi kunde hyra. men då kanske vi ses därnere.

Det här låter otroligt bra. Jag kan inte binda upp mig såhär långt i förskott men hör gärna av mig i början av februari.

-snö
/r

Om jag inte blir nere för säsong så hakar jag gärna på i mars. Vi får ta det i början av jan då vet jag exakt.

de koster 330€ per å peson. de är en lägenhet för 4 pers med ett bra kök. du kan titta själv på www.haus-machreich.com. de är top 1 lägenheten. bodde i en liknade lägenhet där förra året. de va grymt bra. hade till och me värme för skidorna.

Du Samuel, jag är jätteintresserad, men jag vet inte om jag kan komma loss från Engelberg ännu. Om jag kan det så tycker jag att vi ska dra Scharek en gång för alla. Boende löser sig alltid, det är väl en del folk som ska ner igen som man kan slagga hos...

men när skulle du ner till engelberg? hade varit sjukt kul å åka me dig så skulle du inte kunna kolla de när du börjar. vill me åka scharek. hade varit helt sjukt najs ju:D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp