Plats i bil till BG 6/3

samuel-87

Medlem
Plats i bil till BG 6/3
Jag har 2 platser i bil ner till Bad Gastein nu på fredag (5/3) eller lördag(6/3). Någon som vill åka med? Maila mig då på:

Marku_sam_87@hotmail.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp