S samuel-87 Medlem 2010-03-01 Plats i bil till BG 6/3 #1 Jag har 2 platser i bil ner till Bad Gastein nu på fredag (5/3) eller lördag(6/3). Någon som vill åka med? Maila mig då på: Marku_sam_87@hotmail.com
Jag har 2 platser i bil ner till Bad Gastein nu på fredag (5/3) eller lördag(6/3). Någon som vill åka med? Maila mig då på: Marku_sam_87@hotmail.com