32 Lashed, Fast Track eller ej?

geeh

Ny medlem
Tjena...

Har nyss köpt nya bindningar ett par Super Titan ;D och nu är det dags för boots, ska köpa ett par 32 Lashed men kan inte bestämma mig för om jag ska ha Fast Track eller vanlig snörning. Är det någon som har etfarenhet av de olika?

Vad kör ni med?

Köp klassisk snörning! Min rumspolare har ett par med fast track och dom går upp hela tiden. Åker han en timme är snörningen helt lös sen. 32 gör grymt sköna boots som inte väger ett skit men kvalitétsmässigt har jag och många andra dåliga erfarenheten av dom. Måste du nödvändigtvis ha 32 lashed? Kolla på vans dojor annars, har bara hört bra om dom.

peace

Nej det är klart att jag är öppen för förslag, men jag har dock bara hört gott om Lashed bootsen därför jag är inne på dem, får ett par blå/svarta för 1800kr som passar riktigt bra till min bräda, men visst om någon har tips på bra dojor kring 1800 så är dem givetvis välkommna.

satsa på Lashed med klassisk snörning, då knyter du så hårt som du vill.

Lashed är utan tvekan de bästa park-allround boots jag någonsin åkt på. Jag är på min 139 dag på dem nu och de levererar kungligt fortfarande.

Lashed (klassisk snörning) gick sönder för mig efter en säsong och jag har många polare som upplevt samma sak. Att köpa 32 är en chansning enligt mig. Läs runt lite o försök hitta nån annan doja som folk har bra erfarenheter av.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp