35 åring som letar efter skidvänner

Toschhen

Medlem
Hej! Har precis seperat och är i 35 års åldern. Alla vänner har barn och egna resor att tänka på Jag letar efter ett glatt gäng som längtar efter Alperna. En skidkompis att åka med.

Finns ett par Facebook-grupper annars är ju stående tipset för folk i vår ålder som söker likasinnade åkkamrater i Alperna alltid UCPA!

Slår också ett slag för UCPA. Åkte mycket med dem förr och man träffade nytt trevligt folk på varje resa, och efter ett par resor så var det även flera som var återkommande som man träffade igen. Sen skulle jag tipsa om valfri annan researrangör eller mindre guidefirma som anordnar resor för mindre grupper. Där har jag haft tur och hamnat med bra folk som blivit nya vänner i brist på gamla polare som inte kunnat följa med på alla resor. Tycker just att konceptet med mindre grupper blir lite tightare när man har samma mål för resan och man blir ju i princip tvungen att lära känna övriga medresenärer om man åker skidor, käkar och bor ihop.

Hej! Har precis seperat och är i 35 års åldern. Alla vänner har barn och egna resor att tänka på Jag letar efter ett glatt gäng som längtar efter Alperna. En skidkompis att åka med.
Liknande sits, alla kompisar har barn och eller är inte speciellt intresserade utav skidresor. Har sneglat på lite resor, främst till franska Alperna so far, även funderat på UCPA,ä. Har du bokat något ännu?

I år blir det norefjell eller trysil. Vi är 2 pers som är intresserade. Nästa år är jag dock väldigt sugen på alperna och UCPA. Jag tar gärna dina kontaktuppgifter så kan vi snacka ihop oss.

Vilken del av franska är du intresserad av?

Topp turar du så har jag träffat fler kompisar när jag åkt på såna paketresor med fokus topptur.
Vart i landet bor du?

I år blir det norefjell eller trysil. Vi är 2 pers som är intresserade. Nästa år är jag dock väldigt sugen på alperna och UCPA. Jag tar gärna dina kontaktuppgifter så kan vi snacka ihop oss.

Vilken del av franska är du intresserad av?
Skickar PM.
Var mycket i Val disere förut så dit vill jag gör a tillbaka. Chamonix för där har jag aldrig varit samt La grave :)

Tillbaka
Topp