4-6 veckor i Alperna eller NordAmerika

vinter2010

Ny medlem
Är sugen på att "säsongalight" och dra iväg 4-6 veckor, kan tänka mig att åka till de flesta platserna i Alperna eller i nordamerika. Någon gång mellan slutet av januari till början av april. MEN letar efter någon/några som har lust att följa med eller sitter inne på bra tips om vart man kan få tag i ett bra boende eller vart man borde åka!

tjena
jag ska ner till Bad gastein i 3 veckor typ å åka massa puder. håller på att fixa boende å så. sugen på joina? kan stället grymt bra(gjort 2 säsonger där innnan) så kan dra me dig på finna puderåk.

hade samuel

Samuel, du behöver inte en till? Låter som ett toppen upplägg.

Senast ändrad:
än så länge så har ja 2 eller 3 platser kvar. tänkte åka fredag vecka 9 å hem typ lördag vecka 12. just nu har jag fått pris från ett ställe. 15€ natten å person. ska kolla me min hyresvärd jag bode hos förra säsongen å sen vad han kan ge för pris.

Låter toppen det där samuel, fan va glad jag är att jag inte tog ut nån semester i sommras :P

gött
kan du inte skicka mig ett lite mail å berätta vem du e så man vet vem man ska åka me. så kan ja skicka lite olika boende så kan vi bestämma vad vi vill ha. har du åkt mycke innan eller?

då har jag fått svar om boende nere i bg så nu skulle jag behöva veta om ni fortfarande e sugen på hänga på eller inte. boendet ligger på 330€ per peron för hela tiden. vore gött med ett relativt snabbt svar annas finns risken att platserna går till någon annan. först till kvart gäller.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp