4 gbg grabbar söker boende i chamonix!

pacop

Ny medlem
Vi är fyra grabbar från göteborg som hade tänkt att säsonga i Chamonix. vi söker lägenhet eller folk att dela lägenhet med.
Vi är 20 år och hade tänkt att ta en liten paus från jobbandet i sverige och åka ner för att jobba, åka skidor och ha jävligt gött! Skulle också vara bra med lite tips om var man kan skaffa jobb, och hur man går till väga med det.

Mvh John, Alexander, Erik, William

Tjena!

Vill ni ha jobb så rekommenderar jag att ni åker ner i början av december innan alla andra jobbsugan bummare har kommit ner. Skriv ut ett cv på engelska alternativt franska om ni behärskar det, sen går ni runt till alla resturanger, barer och hotell ni kan hitta och presenterar er och lämnar in erat cv...Ligger ni på lite med jobbsökandet i början av säsongen så borde det inte vara några konstigheter att lösa jobb...
Lycka till så syns vi på southbar i vinter!

Tack som fan för tipset! Det behövs verkligen, jag har varit i chamonix en gång tidigare, när jag var ung och dum. Då var southbar the place to be! Ses där!

Tja!
Jag o en kompis har gjort säsonger i stanton innan, men drar till chamonix denna säsongen.jag e från göteborg o hon e från Lund. vi åker den 28 november o letar schysst folk o dela lägenhet med. har ni nån på g än?
/Carro & Karin

Tja!

Tänkte bara höra hur ni gick tillväga när ni hittade er lägenhet? några bra siter att rekommendera? det mesta man hittar är ju bara svindyrt boende där man betalar veckovis, inte riktigt vad jag är ute efter

Tacksam för tips

over n' out

Tillbaka
Topp