4BI9 at PC Feb 18th

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
4BI9 at PC Feb 18th
en edit som jag inte vet om den har varit uppe på forumet förut men chansar på att den inte har det. ( mest rails )
åkare är Green goblin aka stevestepp,Napes,skrilla och Polar Bear.

4BI9 at PC Feb 18th
Aspebo sa:
flusy_91 sa:
Aspebo sa:
jadu johan, kom tillbaka å klaga när du själv kan det där, å tyvärr johan det är en sorts stil det här,
inte lik din men jaja, en stil är det, å den stilen gör dom bra,
och johan jag citerar dig för att du alltid skriver i trådar med 4bi9 eller jiberish, trots att du vet att
det alltid är nått du ogillar,
dom kommer inte sluta för det, så fortsätter du skriva i såna här trådar, fortsätter jag citera dig,
och jag klagar inte för att du å wester å alla kör en annan stil,
plus att jag, hör och häpna, faktiskt gillar dumonts stil :O

Peace my lil' padawan
tkr ni båda två ska ta det där smacket utanför denna tråd...
4bi9 är ett jävligt grymmt team med bra åkare som har en egen stil (enligt aspebo "gangsta stilen") kan hålla med han en viss del men j-rockner om du nu inte gillar detta håll dig då till andra trådar!!!
Peace nigga'
håller med dig fullt ut flussy, 4bi9 är fan gudar för mig, haha nu kommer johan skriva nått om att jag skrev det, men det är väl bra att vi reder ut den här diskutionen i ett sista forum en gång för alla,
istället för att vi ska skriva i varje 4bi9 forum å dylikt ist?

Peace nig'
Ska jag vara ärlig tycker jag att ni båda är löjliga. Snacka små "problem", eller ja, inte ens värt att kalla problem, ni gormar om! Om nu johan vill uttrycka sina känslor för "gansterstilen" så låt han, förstår inte varför du aspebo ens orkar bry dig så mycket som du gör i vad johan skriver. Nä, lägg erat skit på hyllan istället för att kasta ut de på forumet.

4BI9 at PC Feb 18th
Fat-O sa:
Aspebo sa:
flusy_91 sa:
tkr ni båda två ska ta det där smacket utanför denna tråd...
4bi9 är ett jävligt grymmt team med bra åkare som har en egen stil (enligt aspebo "gangsta stilen") kan hålla med han en viss del men j-rockner om du nu inte gillar detta håll dig då till andra trådar!!!
Peace nigga'
håller med dig fullt ut flussy, 4bi9 är fan gudar för mig, haha nu kommer johan skriva nått om att jag skrev det, men det är väl bra att vi reder ut den här diskutionen i ett sista forum en gång för alla,

Peace nig'
Ska jag vara ärlig tycker jag att ni båda är löjliga. Snacka små "problem", eller ja, inte ens värt att kalla problem, ni gormar om! Om nu johan vill uttrycka sina känslor för "gansterstilen" så låt han, förstår inte varför du aspebo ens orkar bry dig så mycket som du gör i vad johan skriver. Nä, lägg erat skit på hyllan istället för att kasta ut de på forumet.
haha men är det inte lite väl onödigt att han typ skriver samma sak i alla dom här forumen?

peace.

4BI9 at PC Feb 18th
Aspebo sa:
Fat-O sa:
Aspebo sa:

Peace nig'
haha men är det inte lite väl onödigt att han typ skriver samma sak i alla dom här forumen?

peace.
Då är det PRECIS lika onödigt att du citerar honom varje gång!? Ge upp, låt bara folk skriva vad de tycker precis hur mycket dem vill så ska du se att de löser sig!

O and O

4BI9 at PC Feb 18th
Fat-O sa:
Aspebo sa:
Fat-O sa:

peace.
Då är det PRECIS lika onödigt att du citerar honom varje gång!? Ge upp, låt bara folk skriva vad de tycker precis hur mycket dem vill så ska du se att de löser sig!

O and O
haha jag skriver i dom här forumen för att jag gillar den här åkningen, johan gör det inte, och säger det varje gång, och som jag har skrivit tidigare, jag citerar när han skriver i nått nytt forum
kalla det vad du vill

Peace.

4BI9 at PC Feb 18th
Jag vill bara få ut det jag tycker. Och om jag vill få ut det jag tycker så är det ju såklart såna hära trådar när 4bi9 m.m står i centrum. Nu bryr jag mig inte ett skit om vad andra tycker. Jag står iallafall vad jag säger.

4BI9 at PC Feb 18th
J-rockner sa:
Jag vill bara få ut det jag tycker. Och om jag vill få ut det jag tycker så är det ju såklart såna hära trådar när 4bi9 m.m står i centrum. Nu bryr jag mig inte ett skit om vad andra tycker. Jag står iallafall vad jag säger.
det är bra att du gör det johan men du behöver inte göra det och säga samma saker varje gång det läggs upp nått liknande forum

4BI9 at PC Feb 18th
Denna tråd har spårat ut. Blir alltid så när man kommer med något annorlunda än vad dom flesta andra tycker.

Ha en bra sommar och tänk efter lite gran. Orkar inte detta mera.

4BI9 at PC Feb 18th
Aspebo sa:
Fat-O sa:
Aspebo sa:

peace.

O and O
haha jag skriver i dom här forumen för att jag gillar den här åkningen, johan gör det inte, och säger det varje gång, och som jag har skrivit tidigare, jag citerar när han skriver i nått nytt forum
kalla det vad du vill

Peace.
Men om du ska skriva varje gång att du gillar dom så har ju Johan precis samma anledning som dig att gnälla på dig. Tänk ett steg längre än bara framför näsan.

4BI9 at PC Feb 18th
J-rockner sa:
Denna tråd har spårat ut. Blir alltid så när man kommer med något annorlunda än vad dom flesta andra tycker.

håller med dig johan, men det är vi som fått den att spåra ut,

pallar inte heller det här nu, jag å johan kommer faktiskt bra överens annars så,

Peace 'n' the night

4BI9 at PC Feb 18th
Fat-O sa:
Aspebo sa:
Fat-O sa:

O and O
kalla det vad du vill

Peace.
Men om du ska skriva varje gång att du gillar dom så har ju Johan precis samma anledning som dig att gnälla på dig. Tänk ett steg längre än bara framför näsan.
aja men nu var det ju en diskusion mellan mig å johan, du hade inte behövt lägga dig i

Peace.

4BI9 at PC Feb 18th
Aspebo sa:
Fat-O sa:
Aspebo sa:
kalla det vad du vill

Peace.
aja men nu var det ju en diskusion mellan mig å johan, du hade inte behövt lägga dig i

Peace.
Någon verkar ju måsta lägga sig i som en mamma eller pappa för att förklara eftersom ni aldrig verkar lösa de.

4BI9 at PC Feb 18th
Aspebo sa:
J-rockner sa:

håller med dig johan, men det är vi som fått den att spåra ut,

pallar inte heller det här nu, jag å johan kommer faktiskt bra överens annars så,

Peace 'n' the night
äre så? Tycker vi har sjukt olika meningar om saker och ting.

4BI9 at PC Feb 18th
verkar som denna tråd handlar mer om 2 personer som hamnat i luren på varann än massa skidåkare som har kul i en edit;)

4BI9 at PC Feb 18th
Aspebo sa:
Fat-O sa:
Aspebo sa:
kalla det vad du vill

Peace.

Peace.
Detta är ett forum . Alla får uttrycka sig. Jag stör mig inte att olle kommer in i denna diskussion. Tycker bara det är kul med lite mer röster än bara våra för våra diskusionner kommer aldrig någon vart.

Och nu eftersom detta aldrig leder någon vart så ska jag vara schysst att bara vara tyst numera.

4BI9 at PC Feb 18th
Aspebo sa:
J-rockner sa:
fyfan vad jag hatar deras editer.
å johan jag hatar ditt j*vla gnäll! du ska inte hata deras edits bara för att du har något emot gangstastilen, å jag har aldrig tagit åt mig när du gnäller åt mig för att jag kör den stilen,
köp cross-stället, var glad, och kör din stil

skit i stilen, kolla på åkningen för fan

Peace my lil' padawan
Men lite lustigt är det ju ändå att det är bara dom som gör gAngzta som kör cleant....enligt typ...alla på forumet. Det spelar ingen roll hur jävla dåliga dom är på skidåkning, har dom stora kläder och kör till nån dålig hiphoplåt så är dom fett cleeaaana o såååå steezy. wadup

4BI9 at PC Feb 18th
Stenman sa:
Aspebo sa:
J-rockner sa:
fyfan vad jag hatar deras editer.
å johan jag hatar ditt j*vla gnäll! du ska inte hata deras edits bara för att du har något emot gangstastilen, å jag har aldrig tagit åt mig när du gnäller åt mig för att jag kör den stilen,
köp cross-stället, var glad, och kör din stil

skit i stilen, kolla på åkningen för fan

Peace my lil' padawan
Men lite lustigt är det ju ändå att det är bara dom som gör gAngzta som kör cleant....enligt typ...alla på forumet. Det spelar ingen roll hur jävla dåliga dom är på skidåkning, har dom stora kläder och kör till nån dålig hiphoplåt så är dom fett cleeaaana o såååå steezy. wadup
ja för dom är ju bara SÅ kassa!?

4BI9 at PC Feb 18th
det e ett par killar i den här filmen som har tappat sina stavar.
Hoppas nån sponsrar honom för han kanske inte har råd med nya.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp