ahaa men jag vill ha viiiiiiiiiiiiinterrasms sa:ja vill ha snööööö
va ska du med vinter till om de inte är snö?NickeD sa:ahaa men jag vill ha viiiiiiiiiiiiinterrasms sa:ja vill ha snööööö
aa du kanske är cpsnowride90 sa:asså jag kankse är cp eller så men jag tyckte inte filmen va jätta bra.
gottKevinHolmbom sa:aa du kanske är cpsnowride90 sa:asså jag kankse är cp eller så men jag tyckte inte filmen va jätta bra.
The_ski_freak sa:E-40 & Keak Da Sneak - Tell Me When To Go
För att om det är minusgrader kan man tillverka snön...lite svårare att göra snö om det är plusgrader.snowride90 sa:va ska du med vinter till om de inte är snö?NickeD sa:ahaa men jag vill ha viiiiiiiiiiiiinterrasms sa:ja vill ha snööööö
ja men vem har sagt att de är minusgrader på vintern? de är ju de i regel men jag vill hällre ha massa snö än vinter om jag fick välja.SverigeTomten sa:För att om det är minusgrader kan man tillverka snön...lite svårare att göra snö om det är plusgrader.snowride90 sa:va ska du med vinter till om de inte är snö?NickeD sa:ahaa men jag vill ha viiiiiiiiiiiiinter
e-40 - tell me when to goOhm1e sa:ÅÅÅHH så jävla sjuka, dom har fan kommit på den skönaste stilen dom två o,0'' (Steve Stepp & Tom Wallish) , om de nu är dom som kommit på den o,0'',... SÅ jäävla grymma !,.
(En fråga som tillkommer i många forum.. va heter låten ? (;; .. )
jo klart de finns bättre, men jävligt få me sån sjukt skön stil.,vxorider sa:Fan va ni hype'ar, visst är dom jävligt bra , dom har sjuk steeze , visst , men finns bättre .
nambawan fanboy! con grats! :>Ohm1e sa:ÅÅÅHH så jävla sjuka, dom har fan kommit på den skönaste stilen dom två o,0'' (Steve Stepp & Tom Wallish) , om de nu är dom som kommit på den o,0'',... SÅ jäävla grymma !,.
hahaha näää men ja tkr ba dom äär så jävla härliga <;;RHillblom sa:nambawan fanboy! con grats! :>Ohm1e sa:ÅÅÅHH så jävla sjuka, dom har fan kommit på den skönaste stilen dom två o,0'' (Steve Stepp & Tom Wallish) , om de nu är dom som kommit på den o,0'',... SÅ jäävla grymma !,.
Håller med vxorider, visst har de sjuk steeze på railsen och är riktigt grymma där så finns det många som är mycket bättre på att hoppa, kör svårare trick och mer stilrent.Ohm1e sa:jo klart de finns bättre, men jävligt få me sån sjukt skön stil.,vxorider sa:Fan va ni hype'ar, visst är dom jävligt bra , dom har sjuk steeze , visst , men finns bättre .